Întrebare recomandată |

Salut!

Recent mi-am făcut un cont de Netflix și m-am conectat la el și de pe Smart TV și de pe telefon (Android) și de câteva zile mi-am dat resetare din fabrica la telefon și nu mai pot recupera contul.Am incercat toate variantele pe care le știu și acum vreau sa renunț la abonamentul de Netflix și nu mai pot, îmi puteți spune vă rog cum sa îi contactez pe cei de la Netflix sa le spun să îmi anuleze abonamentul va rog?

Dau funda!

2 Raportează Evaluează
2 răspunsuri:
| a răspuns:

Ai contul facut pe o adresa de email. Daca ai uitat parola, o poti recupera prin email. Asta merge mereu si e standard.
cand chiar nu reusesti deloc atunci suna la ei. Dar mai intai verifica daca telefonul tau are ultimul update si aplicatia la fel, daca ai adaugat contul corect si parola. Daca nu merge, mergi in Setari-> Aplicatii-> Netflix si sterge cache si datele de pe aplicatie si incearca din nou.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Dandinelle):

Am incercat sa îmi recuperez contul și zice că google nu poate confirma că contul este al meu și doar pe Smart TV mai sunt conectat și de-acolo nu pot anula abonamentul
Știu doar email-ul de la cont dar tot nu mă lăsa să fac nimic

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează