anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vreau sa ma apuc de Youtube, sunt amator, imi puteti da niste idei pentru incepatori? vreau si un program de editat pentru vloguri dar sa le salveze in format Full HD 1080p sau 4K (3840 x 2160) sau (4096 x 2160)

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Daca nici macar idei nu ai, la ce dumnezeu vrei sa te mai apuci de Youtube?

| Bizon95 a răspuns:

Si eu vreau sa ma apuc de utube
si eu sunt amator

si eu vreau idei pentru "incepatori", ca SA FAC EU MII DE EURO PE YOUTUBE, nu tu care mi-ai dat ideile

DAAAAAAAAAAAAAA, sigur ca primesti idei de aici, SIGURRRRR

| Gabriel9707 a răspuns:

Pai daca nu ai idei, poate ai putea face niste videoclipuri care sa aiba ceva de a face cu o pasiune de a ta. Poate iti place sa citesti carti, atunci faci un review sau recomandari. Poate iti place gaming-ul, faci video cu tine jucandu-te. Sunt multe lucruri pe care le poti face. Totusi ce este important este ca materialul sa fie de calitate, inainte de ate apuca de un video incearca sa iti planifici anumite aspecte. Daca faci videoclipuri care sa ii ajute pe oameni cu probleme(de ex: pc repair) este important sa fi scurt si la obiect si sa nu induci oamenii mai mult en eroare. Ok hai ca deja ma intind prea mult, baftawinking.

| Contpu a răspuns:

Îți recomand programul Adobe Premiere PRO, cel mai bun pentru editare video, însă e ceva de munca pentru a-l învăț, dar crede ma, merită fiecare secundă. Dacă vrei ceva mai simplu pentru început, mergi pe Filmora.