| andreilittle a întrebat:

Salutare! Recent mi-am cumparat un abonament de la telekom de internet, televiziune si voce fixa pe o perioada de 2 ani. Dupa cateva zile mi-am dat seama ca internetul este unul extrem de slab si nu respecta viteza de descarcare pe care mi-a promis-o atunci cand mi-am facut contractul. As vrea acum sa stiu daca se poate sa reziliez contractul cu telekom si daca se poate m-ar interesa cum as putea sa-l reziliez. As vrea sa-mi cumpar un abonament la Digi, am inteles ca la Digi este semnificativ mult mai bun decat la Telekom.

7 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

ți-au dat ceva facilități la semnarea contractului?

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Nu poti sa reziliezi timp de doi ani contractul, si daca reziliezi platesti o gramada de bani asta este politica lor, tu trebuia sa astepti te ai grabit, acum doi ani asa stai.

| CIaudiu a răspuns:

Suna la relatii cu clientii telekom. De acolo vei afla cel mai bine care este procedura si daca trebuie sa platesti vreo clauza. In cazul in care cer bani destui de multi, ameninta-i cu ANPC-ul.

| 4ndr33y a răspuns:

Nu esti obligat sa stai, asta e o vrajeala abuziva si ilegala introdusa in contracte.

Poti sa faci cerere de reziliere prin care sa invoci motivul de nefunctionalitate tehnica, nu poti plati un serviciu de care nu beneficiezi. Dupa ce faci cererea, argumentata cum am zis eu, daca te lovesti de refuz, le spui ca vei face reclamatie la ANPC pe acest motiv. Daca tot nu vor, mergi mai departe si faci reclamatia in care precizezi motivul si incercarea amiabila de a rezolva problema.
In 90% din cazuri ai castig de cauza, acum eu nu pot sa iti spun exact, nu cunosc toate detaliile si daca merge cu adevarat prost.

A 2-a metoda legala este achitarea ofertei de care ai beneficiat pana in momentul de fata, de exemplu daca ai avut 3 luni gratis, achiti acele 3 luni integral si apoi ai dreptul legal sa reziliezi, este o lege in acest sens.
Sau un alt exemplu e daca ai primit echipament gratuit (telefon), achiti integral echipamentul si ai dreptul la reziliere.

| andreilittle explică (pentru 4ndr33y):

Se poate sa fac rezilierea prin e-mail?

| 4ndr33y a răspuns (pentru andreilittle):

La unele se poate, la altele nu, ia legatura cu relatii cu clientii.

| 4ndr33y a răspuns:

Daca ai facut abonamentul online, ai dreptul la reziliere 14 zile de la data instalarii/activarii, fara sa invoci un motiv anume.