anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt elev in clasa a 11-a la profilul mate-info, intensiv informatica( fac 8 ore de informatica pe saptamana). Cu toate acestea, din informatica nu prea am inteles nimic de cand am inceput din a 9-a, dn diverse motive( dintre care exclud lenea sau dezinteresul pentru aceasta materie). Ideea este urmatoarea: dupa liceu ma tenteaza facultatea de informatica. As dori sa stiu daca atunci cand intri acolo trebuie sa ai experienta anterioara cu vreun limbaj de programare( gen C++ sau Pascal) sau daca o iei de la inceput cu studiul. E foarte important, rog seriozitate.

1 răspuns:
| agiorgiana a răspuns:

Nu! Nu se ia nimic de la 0. E foarte grea facultatea! Scuza-ma ca o sa fiu un pic cam aspra, dar am avut 4 colegi FOARTE buni ( cu alte cuvinte tocilari mai frate ) si s-au lasat de facultate dupa 1 semestru. Sfatul meu, da-te bine pe langa un prieten de la informatica (sau cauta-ti) si roaga-l sa iti arate ce se face acolo.

Si da se face C++, se fac studii ale sistemelor, arhitecturii sistemelor, chestii de ti se rupe mintea, dar nu te asteapta nimeni!

Ai timp sa te razgandesti de 1000 de ori pana dupa BAChappy