| Evelinmariaa a întrebat:

Sunt studenta in primul an și as vrea sa merg la stomatolog pentru a-mi face niste carii. Știți cumva daca beneficiez vreo reducere pentru că sunt studenta?

10 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Stomatologul nu este CFR.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

O reducere poate să îți ofere un cabinet care este cuplat printr-un contract cu Casa de Asigurări de sănătate pentru acest gen de servicii medicale.
Nu am auzit până acum de vreun medic stomatolog din sistemul privat care să practice așa ceva, indiferent de faptul că ești studentă sau nu.

| AlinnaV a răspuns:

In mod normal, ar trebui. Dar si eu am avut nevoie de stomatolog si nu mi s-a oferit vreo reducere. Exista totusi un stomatolog al facultatii (cel putin la mine)

| gaby5995 a răspuns:

Sunt unele facultăți care au cabinete de stomatologie si e gratis pentru studenții lor.

| Bondarel99 a răspuns:

Nu intra la reduceri, nu inseamna ca ai vreo urgenta. Cu atat mai putin daca nu esti studenta la stomatologie. Sunt sute de mii de studenti in tara asta, cum ar fi ca toti sa beneficieze de reduceri la dentist?

| CarcotasulVesel a răspuns:

In Poly am fost pe gratis la un anumit dentist, asta a fost cam, cu ani in urma, nu stiu daca mai e, dar te poti interesa la secretariat, la orice facultate ai fi, nu numai in Poly

totusi, doctorii respectivi nu sunt prea straluciti... din pacate

| NietzscheFrumosSiDesteptSunt a răspuns:

In ce oras esti? In functie de oras, imi pot da seama daca am cum sa te ajut sau nu.

| Iote a răspuns:

Sa iti faci carii? Ciudat. De regula oamenii le trateaza pentru a-si pastra dantura.

| Evelinmariaa explică (pentru Iote):

Era clar că mă refeream la tratarea cariilor. Comentariul tău este total irelevant și ți-ai pierdut câteva secunde din viața, oferind un hate care nu era necesar. Mulțumesc oricum pentru "ajutor"!

| Iote a răspuns (pentru Evelinmariaa):