anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Va rog sa ma ajutati! Sunt elev in clasa a 8-a si as vrea sa devin pilot.Nu am rude sau alte relatii si nici bani necesari pentru a face cursuri.Intrebarile mele sunt: Trebuie sa fac un anume profil ca sa intru la o anumita facultate? Sau fac orice profil cu orice facultate iar apoi cursuri? Am auzit ca aviatia romana face cursuri gratuite, dar ma ajuta asta pentru a deveni pilot comercial?
Va rog sa raspundeti cu cea ma NEcostisitoare varianta si cea mai eficienta.
Funta si toate cele :")
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| NevastuicAaA a răspuns:

Cursurile sunt gratuite pentru planorism!(pana la 21 ani parca).La aviatie se intra foarte greu, la buget intra doar aia barosani, cu taxa nu cred ca reusesti sa platesti.La admitere se da engleza, matematica si fizica la unele...dar este foarte grea admiterea.

2 răspunsuri:
| NevastuicAaA a răspuns:

Uite ca idee sa vezi cam de la ce licee vin la admitere. http://www.afahc.ro/ro/programe_studii/AFA_admitere_2015.pdf

| InfoManiac a răspuns:

Baiete... Nu stiu ce sa zic. Adica ai putea sa devii pilot comercial urmand cursurile aviatiei, o scoala de pilotaj... dar asta o sa dureze ceva si trebuie sa ai o anumita varsta (24 ani daca vrei sa intri direct in bransa, sau 18 pentru inceput) si pana atunci iti sugerez sa urmezi un liceu la care ti-ar PLACE sa mergi. Sa tii minte ca ai nevoie de tarie de caracter, tarie fizica si conditie medicala buna, sa nu reactionezi pripit la anumite situatii etc. Or sa fi niste teste totusi.E bine sa ai si un plan de rezerva. Cu aviatia nu e de joaca. Sa faci un liceu apoi poti sa incerci sa dai la pilotaj, daca nu te iau sa te poti axa pe asa numitul plan B.
Bafta!