| florincata a întrebat:

Salut.Am 18 ani, am inceput sa merg la sala saptamana asta dar nu stiu ce alimentatie ar trebui sa am.mic dejun etc ceva sa imi dea forta. eu in timpul zilei merg si la munca deci depus si acolo efort aproape ca la sala laughing))))
dau funda

Răspuns Câştigător
| asdasdasdasdasdsa a răspuns:

Salut eu nu am 18 ani am 15 straight face Si am diabet zaharat e o boala a pancreasule facuta din alimentatie sau e ceva genetic. Infine eu mananc pe fiecare zi 3 mese si 3 gustari la ore fixe care gustarea/masa trebuie sa contina lipide, glucide, si multe altele. De exemplu daca vrei sa ai energie si sa nu obosesti te sfatuiesc sa mananci un sandwici + 1 mar, painea care o faci la sandiwci ala contine carbohidrati iar ce pui in salam nu conteaza, carnea/branza/si lactatele/ oua, rosi, castraveti etc. Nu contin CH = CarboHidrati, asa dupa maru are foarte multe glucide daca e rosu adica daca e copt iar daca nu e copt verde are mai putine. Te sfatuiesc sa mananci un mar rosu pentru ca, ch cand ajugn in corp se transforma in glucoza care alimenteaza ficatu. Ceea ce iti da energie si multe altele. Iar in timp ce esti la sala ar trebui sa faci o pauza de 5 minute 10 sa mai mananci inca ceva o banana care are ch sau orice alteceva tongue. Fundita

1 răspuns:
| Cosmin86 a răspuns:

Proteine : carne, lapte, branza, oua. Sa ai mai mult de 3 mese pe zi, cat sa-ti asiguri 2 grame de proteine/ kilogram-corp.

Apoi mai baga si niste carbohidrati (orez, cartofi, quinoa, etc. ) pentru energie -> altfel corpul va folosi proteinele pentru energie, dar nu prea mult, de la carbohidrati te poti ingrasa.

Mai adauga niste fructe + legume si grasimi sanatoase ( masline, nuci, alune, etc.)

Si vezi, o masa sa fie la 30, maxim 60 de min dupa antrenament si sa contina OBLIGATORIU proteine+carbohidrati ( ex. un piept de pui cu orez ).