| zickuo a întrebat:


Pentru cei care joaca de foarte mult timp League of Legends.
Sunt incepator ( 2 saptamani ). Si ma cam,, rascoleste" o intrebare. Initial am vrut sa ma apuc de Dota 2, dar NU. Am zis ca e mai bun LoL'u. Intr-un tutorial de Dota 2, scria ca daca nu cunosti toti campionii nu poti spune ca esti jucator bun de Dota 2. Si ma intrebam daca acelasi lucru este valabil si la League of Legends.
Asta ar fi o intrebare. Inca una ar fi de fapt o rugaminte.
Sa imi scrieti cu ce se ocupa fiecare, sau sa imi dati un site, tutorial etc etc. ( in romana, sa inteleg cat mai bine).
1. Suportul
2. Junglerul
3. Ma scuzati, mai erau inca 3, nu mai stiu cum se numea, banuiesc ca voi stiti exact despre cine vorbesc. ( cred ca AD carry... chiar nu mai tin minte. )

Va multumesc mult! big grin

Răspuns Câştigător
| TechGuyTpu a răspuns:

Uite de asta nu imi place dota. Poti sa fi jucator bun chiar daca nu sti campioni
Acuma rolurile
1.Suport=De obicei se duce bot cu adc si incearca sa il ajute(si cel mai important sa nu fure farm, apesi s.)Ex:Sona, leona, shen, morgana etc(de obicei acei care are heal si crow control)
2. Junglerul:Acel campion care sta in padure si farmeaza acolo, gankeaza.De obicei il ajuta cineva sa faca la lvl 1 blue/red si apoi cand vrea el gankeaza(udyr, jarvan etc)
3.Adc(attack damage carry):acel campion care se foloseste mai mult de auto attack decat de abilitati iar in lategame damage este urias(gen ezreal, cait, draven, sivir, ashe etc)
3.Assasin:Campionul care cauta cea mai squishi tinta(adica care moare usor, da damage mare si repede) si o omoara instant(zed, talon etc)
4.Bruiser/tank:Acei campioni care stau mereu in fata si protejeaza adc sau alt campion si de obicei initializeaza teamfight(garen, jarvan etc)
5.Mage:Acel campion care da magic damage(ahri etc)
De obicei se duce mage mid, adc si suport bot, jungler in jungla si un tank top(se mai duce si assasin mid).
Bafta in joc

| zickuo explică (pentru TechGuyTpu):