| MUFFIN0000 a întrebat:

Am cumparat o un joc in valoare de 120 ce se afla intr-o cutie de plastic din care vanzatoarea a scos jocul si l-a scanat(in care sunt mai multe jocuri). Inauntru trebuia sa fie un card lipit de caseta dar nu era si caseta nu avea nici ambalajul acela de plastic. Dupa ce am cumparat jocul am iesit din magazin si in parcare am reazlizat ca lipseste si m-am intors in aproximativ un 1 minut in magazin. Vanzatoare a zis ca sunt sanse de 0, 001% sa nu aibe jocul ambalaj si ca asta e. Pot merge la OPC sa reclam acest lucru daca am bonul, caseta respectiva si un martor? Rog seriozitate

3 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Mergi intai la seful magazinului si reclama la el situatia, ca ambalajul nu a continut LICENTA si a i observat ulterior ca nici ambalajul nu a fost lipit original.
Acesta nu mai este problema de OPC, ci si problema de FURT de licenta, cand intai trebuie sa identifice faptasul intern, in magazin, iar daca nu reusesc sau mai multe produse sunt afectate, atunci sa sesizeze EI politia!

| MUFFIN0000 explică (pentru Bula):

Nu pot merge la OPC daca nu am mers la seful magazinului? Dupa incident am mai cumparat o copie a jocului respectiv si erau toate ambalate

| anonimg a răspuns (pentru MUFFIN0000):

Poti merge si la opc direct.
Dar este mai bine cum zice Bula, ca sa mergi mai intai la seful magazinului, chiar daca ai mai cumparat dupa aceea un produs asemanator si care era in regula.
Oricum, sunt sanse slabe ca sa poti rezolva problema cu opc-ul; pentru ca ai iesit cu produsul afara neverificat. Dar poti incerca.