| BeatriceMaria98 a întrebat:

Astazi ma grabeam sa ajung la munca si in ratb-ul in care eram au urcat 2 controlori, nu am avut cardul la mine, unul dintre ei mi-a spus sa-i dau cnp-ul, am coborat si m-am luat la cearta cu ei, le-am spus ca sunt studenta si nu am 50 de lei la mine, au zis ca imi fac proces verbal, unul dintre ei mi-a spus sa imi cer scuze pentru ca m-am rastit si mi-a dat buletinul inapoi fara sa imi dea vreun proces verbal. Oare mi-a dat amenda? Nu am mai primit amenda pana acum si nu stiu exact cum se procedeaza, nu mi-a dat nici proces verbal. Este posibil ca vazand buletinul meu sa imi fi dat amenda si sa imi vina acasa? Avand in vedere ca nu s-a completat nimic la momentul acela si m-au lasat sa plec.

Răspuns Câştigător
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Dacă nu ti-au notat datele din actul de identitate, nu știu de ce iti faci griji...
Crezi că le-au reținut? Dacă stăteau bine cu memoria, și-ar fi ales un alt job.

5 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Tu ai fost vinovată ca nu ai avut cardul la tine, si tot tu faci scandal? Si ti ai cerut sau nu scuze? Ce dacă esti studentă? Trebuie sa ai la tine cardul valabil si sa il validezi, ca poate nu esti scutită ca bătrînii pensionari de plata calatoriei, pensionarii da, ei circulă gratis in baza talonului de pensie, dar restul cetățenilor plătesc abonament.

| Iote a răspuns:

Dupa ce ca esti in neregula, te mai si iei la cearta cu ei. Si mai si minti ca sa fii iertata. Da, primesti amenda acasa.

| BeatriceMaria98 explică (pentru Iote):

Nu am mintit, chiar sunt studenta si singurii bani pe care i-am avut la mine nu ajungeau pentru a plati taxa pe loc.

| Iote a răspuns (pentru BeatriceMaria98):

Dar lucrezi ("ma grabeam sa ajung la munca") si ai salar.
Poate nu aveai destui bani la tine. Dar asta nu justifica cearta. Erai vinovata.

Răspuns utilizator avertizat