| MissHeroineRawr a întrebat:

am cumparat un ceas acum 3 saptamani de la b&b. Nu l-am purtat nici macar o zi pentru. ca dupa ce a fost fixat a mers cateva minute si s-a oprit. L-am dus imediat la magazin pentru a fii dus la service, fiind inca in garantie...
Acum m-au sunat si mi-au spus ca trebuie sa dau 35 lei pentru ca ei mi-au schimbat bateria la ceas, femeia de la personal balbaindu-se in loc de 35 lei a zis prima oara 160 lei dupa care s-a corectat repede...nu am zis nimic, am zis ok.
Este normal sa-mi ceara bani pe baterie din moment ce ceasul nu a fost purtat nici macar o zi? Adica nu a fost pus la caldura, nu a fost zgariat, rupt etc. Practic problema/defectiunea era venita direct din fabrica, de la ei.
Vreau un sfat, adica e normal? Sa le returnez ceasul si sa le cer banii inapoi?

Răspuns Câştigător
| corbulalbrosu a răspuns:

Bineinteles ca este o incercare de inselatorie. Ceasul respectiv are un termen de garantie, inclusiv bateria. In cazul in care bateria a fost epuizata si a necesitat schimbarea sa, contravaloarea acesteia trebuie sa-l suporte vanzatorul nu cumparatorul. Si apropo, cea mai scumpa baterie de ceas de mana (AG4; AG6 sau care ar fi ea) nu costa mai mult de 3-5 lei cu manopera cu tot. Daca nu te intelegi cu ei adreseaza-te la protectia consumatorului.

2 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Pe certificatul de garanție trebuie să scrie clar dacă se acordă garanție și pentru baterie sau nu. Să nu confundăm totuși bateriile de ceas (care sunt CONSUMABILE!), cu alea de telefon mobil!

| Cristi_Cretu_1990 a răspuns:

Cei de la b&b iti pun o baterie speciala alcalina care tine mult mai mult decat cele date ca exemplu de colegul/colega. bateria se numeste mack 160, de aceea si confuzia cu 160 ron. daca ai doar 3 saptamani de cand ai luat ceasul, ei ar trebui sa iti schimbe bateria gratis, garantia pe care o ai tu, se refera strict la mecanismul de functionare, nu la consumabile: baterie, curea