| hellokityy a întrebat:

Buna! Lucrez intr-o companie in care turele se fac pe baza de planificare lunară. In acest moment sunt in concediu medical pana pe data de 15 Iulie, inclusiv. Ideea sta in felul următor: pe data de 16 Iulie, eu figurez in planificare ca fiind liberă, însă managerul m-a chemat la munca pe motiv ca dacă mi se termina concediul medical, a doua zi trebuie sa ma prezint la munca, apoi sa reiau turele și liberele normale. In cazul concediului medical nu se mai tine cont de planificare? Unde scrie ca este obligatorie întoarcerea la munca imediat a doua zi după concediu, dacă tu erai liber de drept? Nu găsesc nicăieri aceasta lege. Ma puteți ajuta?

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu exista o prevedere expresa in acest caz dar se poate deduce din prevederile Codului muncii, republicat în 2011, citez:
"ART.111. Timpul de muncă reprezintă orice perioadă în care salariatul prestează munca, se află la dispoziţia angajatorului şi îndeplineşte sarcinile şi atribuţiile sale, conform prevederilor contractului individual de muncă, contractului colectiv de muncă aplicabil şi/sau ale legislaţiei în vigoare."
Asa fiind si daca nu mai esti in concediu medical sau concediu de odihna in contunuarea celui medical atunci trebuie sa te intorci la munca, mai ales ca angajatorul ti-a cerut asta expres.

| hellokityy explică (pentru Ioandelasal):

Mulțumesc foarte mult!

7 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

In cazul concediului medical nu se mai tine cont de planificare?
Nu se mai ține cont.
Unde scrie ca este obligatorie întoarcerea la munca imediat a doua zi după concediu, dacă tu erai liber de drept?
Dreptul îl face patronul.
Nu găsesc nicăieri aceasta lege.
Nu o găsești nicăieri, fiindcă nu există sub formă scrisă.
Ma puteți ajuta? Nu.

| hellokityy explică (pentru sadrian46):