Întrebare recomandată | SalvatoreLeon a întrebat:

Buna seara TPU! Daca sunt elev intr-un liceu cand intru BGS are voie sa te perchezitioneze? Si daca gaseste ceva sa-l confiste? astept raspuns Multumesc Funda pentru cel mai bun!

Răspuns Câştigător
| Niggar a răspuns:

Nu stiti ce vorbiti! Nu are nimeni dreptul sa te perchezitioneze in afara de organele de politie! Daca vor aia de la BGS sa te perchezitioneze, trebuie sa te intrebe daca esti de acord. Daca nu sa cheme politia, ei sunt singurii care au voie! Daca refuzi perchezitia politiei, atunci iei amenda! daca gaseste ceva grav la tine poti primi si dosar penal.Deci nu te obliga nici BGS nici orice firma din asta fantoma sa te perchezitioneze! Doar cu acordul tau..Gandeste ca si aia de la POlitia cu droguri(mascatii) cand merg si sparg casele la aia ce se zic ca sunt cu droguri, prima data merg sa primeasca o instintare (aprobare) de la primarie! Funda big grin

11 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca perchezitiile au fost stabilite/ cerute de conducerea liceului atunci au voie, daca nu atunci n-au voie.

| mgtow a răspuns:

Daca au norma de a controla tot ce intra si iese au voie si ce se confisca se recupereaza cand pleci acasa ori vine un parinte.

| KodrutZ a răspuns:

Depinde de regulamentul liceului, in care sa fie specificat si asta in mod expres. In caz contrar, nu au voie, dupa cum s-a mai spus aici.

| Zenithf a răspuns:

Daca esti minor, cata vreme esti la scoala profesorul raspunde de tine ca si un tutor. Deci, daca este vorba de o perchezitie, normal este ca tutorul - aici profesorul - sa isi dea acordul, nu tu in persoana. Iar referitor la lucrurile confiscate, trebuie sa fie o durata maxima stabilita legal, de la data in care ai parasit incinta protejata, in care lucrurile confiscate sa fie inapoiate, asta in afara celor ilegale - droguri, arme, alte substante periculoase pentru care altfel ti-ar fi trebuit acte de insotire.

| Irena97 a răspuns:

Nu iti confisca de tot, iti da inapoi la iesire. Doar daca ai un cutit sau alte minuni poti avea probleme.

| georgedanielc a răspuns:

Normal si legal este sa retina obiectul si sal restituie la iesire

| slowswag a răspuns:

Daca au fost cerute de conducerea liceului, da

| SalvatoreLeon explică:

Am inteles si daca e asa cum spuneti Daca au acord eu cum imi dau seama nu trebuie sa-mi arate ceva o hartie ceva sa-mi dau seama?

| stpu a răspuns (pentru SalvatoreLeon):

Va informeaza conducerea liceului in legatura cu firma care asigura paza?
Cum vrei sa stii? In plus au legitimatii la ei.
Nu au voie sa opreasca decat armele albe sau armele letale, ori obiectele care pun in pericol siguranta elevilor sau a profesorilor. Altceva n-au voie sa confiste.

| SalvatoreLeon explică:

Am inteles multumesc tuturor happy

| 2AN7 a răspuns:

Daca e ceva... ciudat poate sa ti-l confiste pentru 1 zi 2. dar nu cred ca avea voie sa faca asta!

Întrebări similare