| Bogdan_9316 a întrebat:

Am nevoie de ajutor. Funda! big grin

1. Descrieti o situatie in care ati renuntat la serviciile unei firme. Ati renuntat din cauza calitatii slabe a produsului, a serviciilor slabe oferite de firma sau din ambele motive?

Ce trebuie sa faca firma pentru a va recastiga increderea?



Proiect!

Scrieti o scrisoare de reclamatie unei firme referitoare la unul din produsele sau serviciile sale. Care este raspunsul firmei? Vi s-au inapoiat banii, vi s-a schimbat produsul sau ati primit doar un raspuns scris, o explicatie?

Cum va influenta acest raspuns gradul de satisfacere fata de produsele sau serviciile firmei?

Funda!

1 răspuns:
| Nitunitu a răspuns:

Frumos proiect.

Daca vrei sa iti faci firma sau ai firma ofera-le oamenilor servici de bune calitate sau produse exceptionale si mereu imbunatatite, nu ii lasa sa astepte, trateaza o reclamatie ca si pe o comanda.

Ai grija la feed back, iti spune unde gresesti si daca ai un client nemultumit schimba-i produsul pe loc sau da-i banii inapoi.

Daca ai 1 mil de clienti si 90% sunt nemultumiti nu ai clienti de fapt,
dar daca ai 1000 de clienti si toti sunt multumiti o sa se faca ramuri de clienti din acestia si o sa faci mai multi oameni fericiti.

Gandeste-te la tine daca comanzi un produs si vine deteriorat, esti dezamagit nu?

Dar daca il comanzi si vine perfect si in timp util?

Asa credeam si eu, zambesti si recomanzi mai departe.

Succeshappy