| Andreea249 a întrebat:

Pe 29 luna aceasta fac 18 ani ceea ce inseamna ca îmi expira buletinul si din mai as vrea sa ma înscriu la scoala de șoferi. Ma pot înscrie daca am buletinul expirat având în vedere situația asta din România cu Covid-19? Am inteles ca din 15 mai se deschid si școlile de șoferi si as dori sa ma înscriu atunci. Am cautat pe internet si cică nu îmi pot face buletinul momentan cu această carantină, mai multe nu stiu. Multumesc

5 răspunsuri:
| Wr3nch a răspuns:

Eu as zice sa te isncrii dupa ce iti faci buletinul nou. Cu cel expirat si daca te primesti mai mult de incurci.

| RaduCPM a răspuns:

Poți face și orele de condus și tot tacâmul fara să ai buletinul reînnoit. Va trebui să îl și reînnoit, și am auzit și de excepții, atunci când dai sala și orașul

| RoCkKiD a răspuns:

Actele au valabilitatea extinsa pana trece starea de urgenta. dupa ce termini ti-l refaci si n-ai treaba.

| Violleta2022 a răspuns:

Intai iti faci buletinul nou, fiindca cel vechi va fi expirat si apoi te inscrii la scoala de soferi.
Este timp berechet, ca nu s-a deschis inca sezonul de iesit pe strada, iar scolile de soferi inca nu au inceput inscrierile.
Inainte de inscrierea de la scoala auto, va trebuii sa-ti pregatesti doasarul medical, cu analize medicale si testul psihologic luat, sa se vada ca esti sanatoasa si apta fizic si psihic, sa poti sofa o masina.

| danutzu96 a răspuns (pentru Violleta2022):

Ba uita ca nu spune deloc prostii!
Citez de pe site-ul MAI :
"
Serviciile publice din cadrul Ministerului Afacerilor Interne au adaptat programul de relaționare cu publicul și au adoptat o serie de măsuri în conformitate cu prevederile Decretului prezidențial din data de 16.03. 2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României și ale art. 12 din Ordonanța militară nr. 3 din 24.03. 2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19.
Astfel, valabilitatea documentelor emise de Inspectoratul General al Poliției Române, Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor, Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, respectiv serviciile publice comunitare de evidență a persoanelor aflate în coordonarea metodologică a MAI, Inspectoratul General pentru Imigrări se prelungește până la încetarea stării de urgență și sunt recunoscute de autorități pe teritoriul României. Cetățenii aflați în această situație vor avea la dispoziție 90 de zile de preschimbare a actelor respective, după încetarea stării de urgență.
Prezentăm, mai jos, documentele ce intră sub incidența prevederilor amintite, în funcție de instituția responsabilă:

"Cărțile de identitate, cărțile de identitate provizorii, mențiuni de stabilire a reședinței emise și prelucrate de Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date (DEPABD) și de către serviciile publice comunitare de evidență a persoanelor sunt valabile pe teritoriul României, inclusiv 90 de zile de la încetarea situației de urgență."
Sursa : https://www.mai.gov.ro/comunicat-de-presa-68/