| Duluman2002 a întrebat:

Buna ziua! Am o intrebare cu privire la bursa sociala. Sunt student, mama este recasatorita. Intrebarea mea este, cum se calculeaza in acest caz venitul net mediu pe familie? Stiu ca se imparte la membrii de familie, dar avand in vedere ca "ce intra in casa" de tatal meu este pensia de intretinere stabilita prin hotarare la notar, se aduna venitul mamei + venitul meu + venitul sotului ei + pensia de intretinere si se imparte totul la 4? Multumesc frumos

6 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Se vor lua in calcul toate veniturile nete realizate de toti membrii familiei ce locuiesc si gospodaresc impreuna, inclusiv venitul tatalui vitreg si pensia de intretinere ce ti-o plateste tatal biologic si acestea se impart la membrii familiei, exact cum spui si tu in intrebare.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Nu stim, intreaba la secretariatul scolii ei stiu cum se imparte si ei stiu daca tie i ti vor da bursa ca bure se dau numai la elevii de 10 care nu au nicio absență, bursa nu primeste toata lumea.

| dullcat a răspuns:

Buna.Se aduna veniturile si se imparte, deci e greu de crezut ca reiese jumate sau mai putin din minimul net pe economie, astfel incat sa te incadrezi.Si eu te incurajez sa intrebi direct la secretariat.

Sa-i spuna cineva lui Cristi ca bursa sociala nu are treaba cu notele.

https://www.portalinvatamant.ro/......12285.html

| StoicAnalysis a răspuns:

Se imparte la cati sunteti in casa/gospodarie. Tatal tau biologic daca este plecat din casa voastra, nu se pune la calcul ca persoana, ci doar venitul de la el.

| ValentinMihai78 a răspuns:

De ce nu întrebați la secretariatul facultății?
Pentru că ar putea fi vorba inclusiv despre definiția familiei în cazul tău, pentru că prin recăsătorie poate nu ai fost înfiat și trecut pe numele noului soț.
Prin familie s-ar putea să ceară doar veniturile care intră în casă, deci legal sunt multe variante.
Repet mergeți la secretariat.

| Darius50boss a răspuns: