| AndreiS7 a întrebat:

Bună ziua. De circa 3 ani încoace, am început să sufăr de niște manifestări fiziologice temporare, care prin specificul lor se încadrează în descrierile efectelor secundare ale administrării de medicamente antipsihotice: amorțirea membrelor, pierderea mișcărilor reflexe, mișcarea involuntară a picioarelor (dischinezia). Multă vreme am considerat că aceste simptome sunt de natură medicală sau efectul detergenților pe care îi utilizam frecvent (inclusiv la spălatul podelelor și cu care pielea mâinilor și picioarelor intra în contact) dar în urma documentării online, am aflat că mișcarea involuntară a membrelor e un simptom cauzat exclusiv de antipsihotice, nu exista (simptomul) înainte de inventarea acestor medicamente. Cu timpul, am constatat că aceste simptome sunt exclusiv legate de alimentație, apar doar atunci când consumam anumite alimente și se estompau și dispăreau aproape complet dacă nu mâncam una sau două zile (lucru ce se petrece frecvent). Manifestările acestea au apărut prin 2014, când locuiam în București și s-au continuat și după mutarea mea în Timișoara în 2016. Pe lângă acestea, am observat și niște tipare de comportament ale casierelor atunci când ajungeam la casă și faptul că din acele produse alimentare pe care le cumpăram frecvent erau lăsate la rafturi 1-2 exemplare.