| Lulu55 a întrebat:

Mi s-a ars contorul de la Enel acum câteva luni, chiar înainte de a putea da citirea.Au venit băieții după vreo 5 zile l-au schimbat si am primit o factura estimativă de 900 si ceva de lei, în condițiile în care eu nu am consumat atât, dar ei au făcut un estimativ după anul trecut. Problema este ca acum dacă eu plătesc banii aceștia, nu ma mai pot regla din cauza contuarului nou. Sunând la ei prima oara mi s-a spus sa nu plătesc acea factura de 900 de lei si sa aștept până îmi trimit ei pe mail un răspuns.Am așteptat si nimic.A venit factura următoare, am plătit-o si sunând sa întreb de factura cu problema, mi se spune ca trebuie plătit sau îmi taie curentul.Se poate rezolva ceva în situația asta? Nu mi se pare corect sa plătesc fără vreo dovadă că am consumat atât.

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| Delmo_Catalin_1984 a răspuns:

Este legal si trebuie sa platesti factura de 900 lei. Termenul de raspuns legal este de 30 zile. Ai inregistrat reclamatia?
Trimite o reclamatie aici cu toate datele: contacteem.ro@enel.com
Apoi depune reclamatie la ANRE: https://www.anre.ro/ro/contact/depunerea-unei-petitii
Si la OPC:
http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx

Cand trimiti reclamatia la ENEL este important sa precizezi ca ai facut reclamatie la ANRE, nr..., data... si la OPC.
Vei fi contactat cu siguranta!
Mult succes!

1 răspuns:
| mont a răspuns:

Daca nu reusesti pe cale amiabila anunta anpc-ul.