| Ionatto a întrebat:

Am vizitat un apartament, imi place și vreau sa îl inchiriez. Problema este ca proprietarul nu vrea sa facem contract la ANAF. Ma gândeam ce garanție am eu, ca chirias că proprietarul nu o sa ma dea afara după 2 zile după ce îi achit garanția și plata pe o luna în avans(adica 3.000 de lei, pentru ca vrea 1500 de lei pe luna). Acum el mi-a spus ca o sa îmi dea copii dupa buletinul lui și al soției, dar știu deja ca nu au nici o valoare. M-am gândit la alta varianta și despre aceasta as vrea păreri. Ma gândeam sa fac plata de 3.000 de lei la banca în contul lor bancar și sa specific acolo la detaliile tranzacției ca banii sunt pentru domnul X, chirie pentru apartamentul situat în Y. Acum intrebarea este: are chitanța de la banca vreo valoare la politie/judecătorie în caz ca nu se tine proprietarul de cuvânt? Sunt student în anul I și va dati seama ca nu îmi permit sa pierd o suma de genul.
Mulțumesc pentru timpul acordat, o zi buna!

Răspuns Câştigător
| Mosotti a răspuns: