| Valyasdfg a întrebat:

Salut, dacă ești începător și ți-a intrat bine in sânge arta condusului si ești sigur 100% că nu reprezinți un pericol pentru ceilalți participanți la trafic mai are rost sa porți lămâia? Am dus mașina la spălătorie și ăia mi le-a dat jos, și mi-e lene să le mai pun, plus că m.a oprit poliția pentru verificarea aia așa zis " control de rutină" și au văzut că sunt începător și n-aveam lămâile și n-am avut probleme, doar ce am in portbagaj, actele mașinii, permis și buletin și mi-au dat drumul.

12 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Este ilegal sa nu porti lamaia in geam, in primul an de soferie.
Cat priveste "intratul in sange" a soferiei, te contrazic, esti incepator abia si pana inveti bine sa sofezi, este bine sa lasi un semn vizibil celorlati soferi, macar sa te ocoleasca, s-a te protejeze, ca esti tare departe de adevar, neavand inca experinta la sofat.
Daca ai scapat odata la controlul de rutina, te asigur eu ca sunt politisti care iti verifica si asta, si a doua oara nu te ierta.
In orice caz, se pare ca esti inconstient de pericolul in care-ti pui viata ta si a altora. Sper sa nu regreti vreodata, aroganta si prostia de acum.
Dar timpul iti va demonstra asta, avand sanse de accident cam 90%, in primul an de soferie.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Legea zice clar sa porti semnele de incepator 1 an.
Legea nu stie ca tu te crezi mare sofer sau nu.
Arta condusului si siguranta pe tine nu compenseaza experienta si nu nu abroga legea

supadeceapa
| supadeceapa a răspuns:

Dar cu ce te deranjeaza, frate?

| AFR81 a răspuns: