| Tamas_Alexandru_1998 a întrebat:

Lucrez ca barman la un pub restaurant din Iasi, cel putin lucram pana pe data de 10 cand incasarile au scazut considerabil datorita virusului iar angajatorul a decis ca este mai ok sa ramanem acasa, dupa care am fost anuntat prin sms pe whatsapp ca vom intra cu totii in somaj tehnic, totul bine si frumos, a trecut mai bine de o saptamana de cand cer informatii si lamuriri legate de acest somaj tehnic dar sefii nu ne dau nici un raspuns. De asemenea, am si o rata si i-am contactat pe cei de la Credex pentru a cere o amanare, acestia la randul lor mi-au cerut acte care sa ateste faptul ca am fost afectat de covid 19 dar cum spuneam, sefii nu mai raspund la mesaje, la apeluri, nimic. Totodată, eu fiind de loc din Bacau, m-am intors acasa deoarece fara bani nu am putut sa imi achit nici chiria pe care o aveam in Iasi, ce este de facut? Sunt disperat, cei de la credex ma preseaza cu plata ratei, abia imi ajung banii stransi pana acum pentru strictul necesar, familia mea fiind una saraca care are mai mult nevoie de ajutor decat sa il poata oferi.Nu cer mila, cer sfaturi, cum pot actiona, legal, pentru a obtine somajul tehnic, ce pot face in situatia asta?

11 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Erai angajat legal?

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Nu trebuia sa te bagi la rate, șefii nu mai raspund la mesaje deoarece nu au deunde sa-ti dea bani, o sa intrii in șomaj tehnic, lucrai cu carte de muncă? Sau fără? Iar ce sumă ai de dat la bancă? Cu banca trebuie sa obții o aminare datorită covid 19, doar vorbind cu ei vei gasi o solutie, aici pe TPU nu te va ajuta nimeni.

| CristiDinBucuresti a răspuns: