| barbie78 a întrebat:

Sunt profesor1 (suplinitor calificat) cu o vechime continua de 3 ani. pe data de 31 august imi expira contractul de munca, iar in luna octombrie ar trebui sa intru in prenatal. Ce sanse am sa pot intra in prenatal incepand cu aceasta luna avand in vedere ca in luna septembrie nu lucrez? Va multumesc!

5 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Practic nu prea ai cum sa intri in concediu daca nu lucrezi. Insa din cate stiu legea protejeaza femeile insarcinate, in sensul ca angajatorul nu poate intrerupe contractul de munca al gravidei, indiferent daca este pe perioada determinata sau nedeterminata.
Sfatul meu este sa procedezi astfel:
- vorbeste cu medicul ginecolog sa iti elibereze concediu medical inca din luna august; pe perioada concediului medical nimeni nu se poate atinge de contractul tau.
- explica-i directorului scolii situatia, astfel incat el sa stie despre ce e vorba, sa nu se simta "sarit" si sa isi rezolve si el problema (dand postul la suplinire). In acelasi timp depune si o adresa scrisa, cu numar de inregistrare, prin care ii informezi ca esti insarcinata (ideal cu o adeverinta de la medic atasata), pentru a fi sigura ca nu ti se va incheia contractul.
In felul acesta iei si bani pana la nastere (pe concediul medical), intrand perfect normal in prenatal si apoi in postnatal.

Bula
| Bula a răspuns:

Daca ai probleme de sanatate... In acest caz se justifica.
Discuta cu medicul supraveghetor.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna @barbie78,
Cel mai bine, ar fi sa iti prelungesti contractul de munca, ideal ar fi pe termen nedeterminat, si apoi sa faci cerere pentru a intra in concediu prenatal.
Mult succes!
Daniela

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Va pricepeti. Nu directorul da postul la suplinire, e dat din oficiu de inspectorat. Du-te la suplinire si ia un post, vorbesc de suplinirea din toamna.
Sau concediu prenatal
si te salveaza.
Succes

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sau...