| MentoCX a întrebat:

Eu de curand am decis sa ma apuc de chitara electrica, nu clasica sau acustica sa fie clar. Si eu doresc sa o cumpar de pe internet, dar am niste nelamuriri. Vedeti eu stiu ca Yamaha face chitari bune, insa cum eu sunt incepator ar trebui sa aiba niste caracteristici specifice, si ar trebui sa am incredere in acele seturi complete cu chitara, amplificatoare si alte chestii?

Răspuns Câştigător
| Thunderstruck a răspuns:

Bine ca ai adus in discutie seturile... Asta-i cel mai prost lucru pe care-l poti face, sa cumperi un set.Cat despre scule, ti-a recomandat bine blagandrey, mai bine iti iei o chitara decenta acum, iar apoi iti iei un amp bun/f bun.Amp-ul face 80% din sunet, pe un amp bun o sa sune foarte bine si ultima chitara.Acum am vorbit doar vag, daca vrei recomandari concrete, spune un buget in care vrei sa te incadrezi.

| MentoCX explică (pentru Thunderstruck):

Pentru chitara sa mearga intr-un 1.200 lei iar pentru amp nu prea stiu.

| Thunderstruck a răspuns (pentru MentoCX):

Hmm, e bun bugetul de chitara, dar daca nu-ti permiti sa investesti 500-600 lei intr-un amplificator, mai bine mai tai de la chitara, ca nu e nici pe departe la fel de importanta ca si amp-ul. Uite 2 chitare care merg foarte bine pe metal, sunt foarte comode, lemn de calitate foarte buna, foarte asemanatoare cu taticul lor, gibsonul. http://mcmusic.ro/......p-100.html si http://mcmusic.ro/......0aw.html.O alta chitara de calitate, cu alt tip de bridge, si anume floyd rose - http://mcmusic.ro/.......Personal, recomand vintage v100-ul, chiar daca intrece putin bugetul, e o chitara cu adevarat buna, e set neck, construita din mahon, tastiera din palisandru, scala 24, 75, exact ca gibson les paul.Se potriveste si pentru metale foarte dure, dar si pentru blues si jazz, e foarte versatila.

| MentoCX explică (pentru Thunderstruck):