| Blegionarii a întrebat:

Cand un individ crede ca Isus (cu un "I" inseamna magar) sau dovedeste ca nu stie istorie elementara, mai sunt relevante parerile sale si invitatiile la lectura?

Vorbesc despre stimabilul Legionarii, care compenseaza slaba educatie cu multa aroganta.

http://www.tpu.ro/utilizator/ychs

10 răspunsuri:
| MMihai a răspuns:

Este un copil de 15 ani!
Chiar ce vrei de la el?
Ș-a schimbat numele de utilizator azi, nu îl mai cheamă Legionarii, ci LegionarulRomân!

| Thunderstruck a răspuns:

Userul @Legionarii scrie "atei sunt aroganti"...Ce te mai aastepti de la el daca nu stie gramatica de clasa a 3-a?

| milan9 a răspuns:

Una din cele mai mari greşeli pe care le fac oamenii este aceea de a generaliza. Mai benefic ar fi pentru fiecare dintre noi dacă nu ar mai suferi nimeni de febra aceasta, de a "generaliza", de a-i băga pe toţi într-o oală, sau de a pune pe un om o etichetă, fără a privi cu detaşare intenţiile sale...

| besleaganicolaecosmin a răspuns:

Se poate gresi

| M25M a răspuns:

Nu vrea sa insult dar nici sa laud, insa prost nu este ci doar se bazeaza prea mult pe acea carte pe care a citit-o iar pe mine la prima vedere nu m-a impresionat. O alta problema sunt sursele gen lovendal ala sau cum ii zice si faptul ca are credinta(tacita) ca noi ateii am venit cu acesta teorie si ca noi nu am fi atei fara ea in fine.

| dragos9234 a răspuns:

Da,sunt.
Daca nu stie cum se scrie un cuvant nu inseamna ca este prost.

| Blegionarii explică (pentru dragos9234):

Nici nu am sustinut ca este prost.

| Narfundo a răspuns:

Normal ca este normal sa ii ascultam parerea.

| C0nstantin a răspuns:

Nu e prost, e doar arogant. La intrebarea postata de el legat de Turcia si Nato i-am explicat frumos ca nu are nici o treaba cu istoria si i-am recomandat pe viitor sa se documenteze cand mai vrea sa comenteze pe o tema anume, iar el imi da raspunsuri arongate si ironice. Ce poti sa ii ceri mai mult? Fiecare cat ii poate capul si atat.

| riri2 a răspuns: