anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am 27 de ani si nu ma ingras niciodata am 1, 60cm si 51 kg de peste 10 ani.DE mancat mananc putin cand si ce apuc.Seara mananc mai mult ca mananc in liniste, si imi place foarte mult painea.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Mulți ani înainte!
Așa, și problema ta care este?
Ai analizele la zi, nu sunt probleme medicale!
Cel mai probabil ai arderile accelerate, vei lua și în greutate cu trecerea anilor.
Ai grijă de tine!
Pa, pa.

| marusi a răspuns (pentru Legiuitoarea):

Mersi de raspuns, asa cred si eu. Problema e ca sunt slaba nu pot purta o fusta scurta, cu pantaloni mulati imi e rusine, etc...

4 răspunsuri:
| pietrean a răspuns:

Dupa cate am citit aici, ai copil mic, sau cam asa ceva.Asta inseamna oboseala, stres(mai ales ca te plangi ca nu mananca asa cum vrei tu).Mie nu mi se pare ca ai fi slaba, pentru varsta si inaltimea ta. Poate ai si metabolismul mai rapid, ca si mine.Eu am 60 ani, 1, 64 inaltime si 54-55kg.Ce este mai rau ca "mananci putin, cand si ce apuc" dupa spusele tale.Asta inseamna,ca organismul tau primeste putin,lipsa vitamine si minerale si nu asimilezi cum trebuie. Daca iti place painea si probabil si fainoasele,cu timpul o sa se depuna pe unde nu trebuie, poate creste colesterolul(si la asta nu doare nimic, doar ametesti, se pot bloca arterele si...)Ai grija de sanatatea ta, de pe acum.Iti spun eu, care sunt patita!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Buna!
Esti foarte bine asa cum esti.
Nu-ti face probleme, esti sanatoasa.
Te pup!