| RockStar a întrebat:

Am anemie si nisip la rinichi. doctorul mi-a spus ca pot sa mor daca nu iau nu stiu ce pastile straight face. crede`ti ca este adevarat :-s?
Si daca iau pastile eu le dau afara straight face. Sunt alergica la medicamente

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
15 răspunsuri:
| DisturbeDd a răspuns:

Eu zic ca ar fi bine sa ceri parerea si a altui doctor sa vezi ce zice

| RockStar explică (pentru DisturbeDd):

Sincer am mers la atatea doctorii mi-au spus aceeasi straight face. dar eu nu pot sa iau nici macar o pastila. deoarece cand le beau merg si dau afara straight face

| DisturbeDd a răspuns (pentru RockStar):

poate gasesti nistre tratamente naturiste... insa tot ceea ce ti-a prescris doctorul cred ca e mai bun. macar pana scapi de anemie

| BigCode a răspuns (pentru RockStar):

Ar trebui sa le spui ca nu poti tolera acele pastile si sa ceri sa-ti prescrie altceva.

| RockStar explică (pentru DisturbeDd):

Sincer nu am cum sa scap deoarece nu prea mananc pentru ca nu imi este foame

| RockStar explică (pentru BigCode):

Stiu asta dar na oh go on.

| Pisique a răspuns:

Nu prea am auzit eu de doctori care să nu o ia în serios cu pacientul thinking Cred că este adevărat, deci, mai bine ia"ți pastilele. happy

| RockStar explică (pentru Pisique):

Sunt alergica la pastile. le dau afara straight face. scuze am uitat sa scriu straight face

| Pisique a răspuns (pentru RockStar):

Păi,în acest caz spune'i doctorului că ești alergică la pastile. îți va recomanda probabil un sirop sau un lichid.

| RockStar explică (pentru Pisique):

Am fost internata in spital si mi-au pur perfuzi etc... si vedeau ca nu le acepta organismul meu.