| StefanIohan a întrebat:

Am ceva la ochiul drept.

Cand ma uit cu ambii ochi vad foarte clar, dar când ma uit cu ochiul drept se vede blurat față de cel stâng, nu foarte mult dar destul ca sa te încurce.

Daca incerc sa închid din ochi si sa ma concentrez pe un lucru se vede mai clar, dar după ce mă opresc se vede tot blurat.

Păreri.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Nu te lua dupa unii care dau diagnostice pe net. E o tampenie si poti sa ramai cu probleme la ochi daca te iei dupa astia. Si eu am asa ceva si ma voi duce maine (atunci sunt programat) la medic sa vad ce am. Dar la tine poate fi una, la mine alta. Mergi la medicul de familie sa-ti dea trimitere si programaeaza-te la un oftalmolog!

| StefanIohan explică (pentru Salontanul):

Nu sunt sigur ca e ceva de vedere neaparat, la mine e mai mult de focalizare

| Salontanul a răspuns (pentru StefanIohan):

Nu mi-ai raspuns la intrebare ca eram curios: ai fost vaccinat ca eu da?

| StefanIohan explică (pentru Salontanul):

Am fost vaccinat

| StefanIohan explică (pentru StefanIohan):

A nu... am fost dar nu anul trecut scuze

10 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Fa gimnastica oculara cat mai des (cand iti aduci aminte) si cealalt ochi va corecta vederea si celui "defect".
Astfel vei putea trai fara ochelari, mult timp!

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Apropo! Ai fost vaccinat anul trecut? Eu asta banuiesc ca este cauza!

| darrio2007 a răspuns:

Mergi la oftalmolog.

| Violleta2022 a răspuns:

Mergi la un control oftalmologic, ca noi nu te putem consulta imaginar.
sanatate multa!

suntserios
| suntserios a răspuns: