| Alex0000 a întrebat:

Am fumat Marijuana pentru prima data, si e si prima data cand fumez. Mi se poate intampla ceva anume? Am auzit ca Marijuana poate sa-ti reduca capacitatea de concentrare, in diverse cazuri, eu sunt student si nu mi-a 'afectat' inca concentrarea. Dimpotriva, am disfrutat momentul acela big grin. Ma simteam de parca as fii 'scapat' de ceva anume, ma simteam relaxat, si aveam chef de ras =).
PS: Eu nu fumez, eu fumez o tigara obisnuita cum s-ar spune, 'din Joi in Pasti', asta inseamna, o data la 5-6 luni, poate si mai mult.
Iar in cazul Ierbei, a fost prima oara si cred ca ultima, nu vreau sa fiu un vicios drogat.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
11 răspunsuri:
gyzzard
| gyzzard a răspuns:

Afectarea capacitatii de concentrare nu apare decat la cei ce consuma frecvent, nu si la consumatorii ocazionali.

| Simpatic a răspuns:

Si eu am fumat maria o data,de doua ori, de trei ori, de mai multe ori asta dupa ce fumasem 6 ani tigari normale.De la maria nu am avut dependenta pentru ca fumam rar, odata la 2-3 luni, de tutun am scapat mai greu, dupa lupte seculare.Cred ca nu e bine sa incerci si alta data, unora slabi de inger le da dependenta, o sa iti amplifice senzatia de a fuma mai des atat tigari normale cat si marijuana.Multi dupa ce incep cu drogurile usoare canabis trec la alea mai naspha ajungand la ac...deci mai bine fa cateo bauta din cand in cand e mai sanatoasa decat maria si renunta la fumat.

| Alemoni a răspuns:

Nu ti se intampla nimic anume, daca pe viitor nu vei mai fuma iarba.
Sanatate!

| AndreiGabi a răspuns: