|

Bună! Am 1.64 m și 60 de kg. Cum aș putea slăbi? Ceva exerciții? Alimentație?

8 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Ai o greutate buna greutati tale, sa faci mai mult culturism, da te duci la sala si ridici greutati uite o sa ai un corp sexy cu forme, masa musculara face forme nu grasime, cat depre slabit
https://cum-sa-slabim-sanatos.blogspot.com/search/label/Program%20de%20slabire


dietele astea promoveaza ingrasarea de fapt, slabesti 5 kg apoi te ingrasi 10 kg ce rost are? manca mai multe fructe,legume,fara dulciuri,pizza,patiserie, fast food, paine mai putina, apropo nici inghetata nu e buna e toxica, sfaturi pentru slabit https://cum-sa-slabim-sanatos.blogspot.com/search/label/alimente%20%20care%20%20inhiba%20pofta%20de%20m%C3%A2ncare

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Începe să faci mult sport, să faci multă mișcare și cel mai important renunță la unele dulciuri, în special la cipsuri, renunță la fast food, la sucurile acidulate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

In legatura cu alimentatia cata vreme o ai echilibrata si ai deficit caloric o sa slabesti, doar asa poti salabi.
E bine sa continina cat mai multe legume, nu fructe, pentru ca sunt slabe caloric si bogate in nutrienti + tin senzatie de satietate.
O metoda ar fi intermittent fasting(post intermediar) 12-12 sau 14-12 ore.
Dar Depinde cum ti-l imparti, se refera la un interval in care mananci si unul in care faci post. Avand mese mai rare iti e cam imposibil sa treci de mentinere, si iti regleaza Senzatia de foame pe parcursul zilei.
Legat de exercitii, daca ai acces la un aparat de vâslit e perfect.
HIIT-ul iar e bun. Exercitiile compuse cum sunt genuflexiunile/fandarile pentru repetari (15-25)multe ajuta la ardere in timpul, si dupã antrenament.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Prin alimentatie. Trebuie sa nu mananci prajit in primul rand si in al 2lea ca alimente recomand:
1) Fructe si mancare gatita. Fructele trebuie mancate asa cum sunt ele nu conserve/compoturi pentru ca au zahar ceea ce ingrasa si ca mancare gatita orice se poate gati gen: cartofi (piure), orez, fasole, mazare, varza, sarmale, friptura etc. Nota: cand mananci cartofi incearca sa mananci cu cat mai putina paine sau fara paine, eu de exemplu mananc piure cu carne de pui din friptura si orezul se mananca fara paine, poti face orez cu ciuperci cu marar/morcovi etc.
2) Produse animale. Oau, branza normala (nu topita sau alte chestii), carne de pui. Mai rar cascaval si carne de porc. Evita mezeluri gen carnati, cremvusti, salam, parizer, iaurturi cu zahar (il poti inlocui cu smanta) mie de exemplu imi place sa manc mamaliga + braza + smantana.
3) Evita cat de mult poti zaharul sau scoate-l definitiv din dieta se gaseste in foarte multe produse de la dulciuri, croissante, prajituri si am vazut zahar chiar si in covrigi sau paine
4) Evita produsele procesate gen margarina/unt si alte chestii inventate prin laboratoare si cine stie cum naiba sunt facute.
Eu aveam 1.85 si 80 kg si am ajuns la 65 kg si ma mentin asa fara nici un efort fizic doar prin alimentatie, bine eu sunt baiat si nu voiam neaparat sa slabesc am vrut doar o alimentatie sanatoasa. Mananc asa:
> mic dejun:
- paine+branza (foarte rar cascaval) sau
- paine + oau fierte si cateodata salata
- paine + salata (castraveti+rosii)
> pranz: mancare gatita/friptura
> cina: - 2-3 fructe diverse combinatii, de obicei mar+banana+ altceva gen (kiwi, struguri, capsune, caisa, piersica depinde de sezon) sau
> 1 avocado mai rar
> nuci, diverse seminte (floarea soarelui, dovleac) foarte rar dar tot asa neprajite/necoapte (in sensul ca nu sunt coapte la cuptor nu te gandi ca le manac crude adica nedezvoltate happy )

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru SasukeCS2):

Mersi mult. Îmi ești de foarte mare ajutor. Totuși aș vrea și niște exerciții fizice, până la vară când pot alerga (cu timpul asta nu prea poți face nimic) ceva exerciții pe care le pot face în casă sau la sală?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru SasukeCS2):

De ce avocado mai rar? contine grasimi naturale care regleaza hormoni, ciclul la femei

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pentru inceput ar fi ok sa renunți la fast food, suc cu acid, prăjeli, grăsimi și vei observa încetul cu încetul ca si excluderea alimentelor de acest gen te va ajuta. Si in legatura cu exercitii găsești foarte multe videoclipuri pe Youtube, pas cu pas. Fundă?❤

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru ioanalexandra345):

Mănânc foarte rar fast food. Suc nu beau de fel. Doar apă. Prăjeli, cam greu sa nu mănânci. Oricum, mulțumesc pentru sfaturi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează