| Popescu_Simina_1966 a întrebat:

Buna. Am 19 ani, 45 de kg și 1.68 înălțime. Consum maxim 2 energizante pe zi, mai bag și cola, uneori si cafea.le combin intr-o zi pe toate, plus ca și fumez, din cauza asta nu prea am nici pofta de mâncare..nu reușesc sa ma ingras, am dureri frecvente de cap și mainile imi tremura incontinuu, am observat ca și picioarele imi tremura. O fi din cauza energizantelor? O sa ma duc sa lucrez ca ospatar la evenimente și tare frica imi e cu mâinile mele care tremura, uneori simt ca am anxietate dar încerc sa controlez asta și sa nu las emoțiile sa ma cuprindă. Am emotii pentru acest eveniment, imi e teama ca-mi vor tremura mainile si ma voi face de ras pe acolo, mai ales ca este un majorat si va fi tineret.Ce e de făcut?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
10 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

Nu exagerez deloc daca zic ca e o combinatie letala. Orice medic va recunoaste asta. Doar tigara e un potential ucigas. Daca mai pui si restul...