anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna,as avea o "problema",obosesc foarte repede,nu pot respira,simt ca ma"sufoc"tremur si am palpitati,mai ales dupa ce fac un efort (cat de mic,de exemplu,dupa ce fac curat daca nu stau jos,simt ca pic din picioare),am fost la doctorul de familie,mi-am facut analize,arata ca tot este in regula, magneziu calciu tot.Ce ma sfatuiti sa fac? Unde sa merg? As dori un sfat
Multumesc anticipat.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| H17 a răspuns:

S-ar putea ca sistemul tau imunitar sa fie la pamant, sau sa ai un deficit de vitamine, sau sa fie de la oboseala. De multe ori, analizele sunt gresite, iar medicul de familie "nu vede in tine", nu are de unde sa stie exact ce se intampla cu organismul tau. Du-te la o clinica particulara si fa-ti un set de analize mai amanuntit. E mai usor sa previi, decat sa tratezi. Bafta, si sa te faci bine! happy

| Camelisa a răspuns (pentru H17):

Multumesc mult pentru sfaturi, cred ca am "ratat" un lucru important...este faptul ca am doar 17 ani, ceea ce nu mi se pare normal pentru un"copil". Maine voi merge inca o data la medic, nu mai pot sta asta.Multumesc inca o data! O seara frumoasa.

2 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Consultă și un cardiolog dar și o investigație pulmonară.
Sănătate.
Pa, pa.