| annnna1234 a întrebat:

Buna!
Sunt o fata in varsta de 21 de ani care in data de 13 august 2017 a facut prima criza tonico-clonica morfeica la ora 3 dimineata. A doua criza a fost pe 24 noiembrie 2017 tot in somn la ora 5 dimineata. Din data de 24 noiembrie iau Levetiracetam 500 mg de 2 ori pe zi. Tin sa mentionez ca nu am pe nimeni in familie cu epilepsie, nu am avut traumatisme, nu consum alcool, cafea, droguri. In schimb, sunt studenta in anul 3 la Calculatoare si anul trecut am invatat foarte mult, m-am stresat si am pierdut multe nopti, in sensul ca dormeam cam 5 ore/noapte mai multe nopti la rand, iar ziua stateam mult la calculator. In acea perioada am inceput sa am niste senzatii de visare care probabil erau crize de epilepsie partiale. Initial acestea apareau doar la oboseala, apoi au inceput sa apara si din senin cam la 3-4 saptamani. Intrebarea mea este: avand in vedere ca epilepsia mea a fost provocata si nu a fost mostenita, iar RMN-ul so CT-ul sunt perfecte. am sanse sa ma vindec definitiv de aceasta boala? Daca da, cam cati ani va trebui sa iau tratament? Mentionez ca dupa 4 zile de tratament am facut un EEG care a iesit bun, "fara grafoelemente epileptiforme".
Multumesc anticipat!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
9 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

Se poate, dar cu mare grija. Cu un stil de viata echilibrat.