anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


am 16 ani sunt elev,nu fumez si nici nu am fumat,nu beau alchool, cafea.
am niste dureri de mijloc foarte mici dimineata cand ma ridic din pat simt si ceva pe la plaman putina durere de cap ce poate fi? simt si ca bolboroseste sangele in mine mi-e frica transpir poate fi leucemie va rog mie foarte frica
nu am vanatai deloc, parca sunt si putin obosit va rog ce sa fac am depresie o fi leucemiu? nici nu pot sa dorm la 8 ma trezesc mi-e frica
pofta de mancare am dar nu prea pot sa mananc din cauza frici

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
9 răspunsuri:
| simina a răspuns:

Daca nu consulti un medic care sa te examineze amanuntit nu ai de unde sa-ti dai seama si o sa traiesti cu frica asta in continuare asa ca nu mai sta si fuga la medic.Multa sanatate.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Dar poate fi ce am zis?

| dragos9234 a răspuns (pentru anonim_4396):

Poti avea probleme cu spatele, nu este neaparat leucemie, stai linistit.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mersi eu cand cistesc ceva pe net ma ia frica si stau cu gandu sa n-am eu cum pot rezolva aceasta problema?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Deci nu credeti ca este ceva grav nu?
si apropo cand ma apuc sa ma joc cu mingea si am prind aer ma ia tusea altfel nu ma ia decat cand prinde rece posibil ca toate simptomele sa fie de la plamani?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Dati-mi un id al vostru sa discut mai pe lung

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Auzi da in caz ca nu iese nimica la radiografie plamani ce analize sa mai fac sa aflu ce am? analize in care sa aflu va rog

| DAAAAAAAAAA a răspuns: