| smthnew a întrebat:



Am intampinat recent o problema legata de sanatate. Nu e vorba de 'piulite, motorase etc'. E vorba ca lucrez ca programator, 8 ore pe zi stau pe un scaun si mananc ca un flamand. Am adunat grasime pe burta, cu alte cuvinte asa zisul 'colac de salvare'. E doar grasime, fizionomia mea nu e de obez, am fost slab toata viata, deci e doar grasime.

Timpul nu-mi permite sa merg la sala, dar ocazional ies cu baietii la un fotbal.

Ce exercitii trebuie sa fac 'home made' zilnic pentru a scapa de acest 'colac de salvare'.

Cel mai bun raspuns, funda

Va multumesc

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Florentina9210 a răspuns:

Pai tu duci o viata sedentara. Nu faci miscare, 8 ore pe zi la birou, e mult. Dar, asta iti este job-ul, te inteleg.
Incearca sa mai reduci din portia de mancare, sa consumi salate, fructe si sa te hidratezi cat mai mult!

0 răspunsuri: