| Idiotu a întrebat:

Buna ziua, am si eu o "problema" si am nevoie de un sfat relevant si pertinent.

Ideea este in felul urmator, am o frica de analize si de medici, nu stiu exact motivul pentu ca rational nu am o problema si stiu ca sunt niste simple analize si e logic sa nu-mi fie frica absolut deloc.

Totul bine si frumos pana imi pune ekg-ul pe mine sau nu stiu... orice fel de analiza. In momentu' ala simt cum inima imi pulseaza foarte repede si orice as incerca sa fac sa ma gandesc ca de fapt nu se intampla nimic sau sa respir adanc pentru a ma calma este absolut degeaba.

Daca imi verific eu pulsul acasa, etc, iese perfect, chiar duc o viata activa si fac sport, nu fumez, nu beau si nici macar atunci cand alerg 7 km sprint de exemplu nu-mi bate inima atat de repede ca atunci cand sunt la medic.

Am avut astazi medicina muncii si nu mi-a iesit deloc bine ekg-ul si m-au trimis la cardiologie pentru programare, acum o sa-mi fie si mai frica si nu stiu ce sa fac ca sa ma calmez, exista o pastila ceva care chiar sa functioneze si sa-mi dea o stare nonsalanta?

De fiecare data cand ma duc la medicina muncii imi face ekg-ul ala de mai multe ori ca iese prost din cauza emotiilor foarte mari si m-am saturat, vreau sa iau ceva care sa ma scape, pentru ca patesc asta de peste 7 ani.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Va trebuii sa inveti sa te controlezi, fiindca de iei vreo pastila s-ar putea sa te interneze in spital, ca ekg-ul iese atunci "prea lenes" si nu-i nromal.
De la atata lucru nici macar copii mici nu se sperie, mai ales ca nu implica ace, durere sau orice alta interventie medicala.