|

Bună ziua.

Astăzi am fost la spital pentru o mica intervenție de extirpare de lipom.

Ajuns acolo, m-a întrebat de istoricul medical... Etc

Doctorul a decis sa-mi facă un test de anestezia sau ceva de genu sa vadă dacă sunt alergic sau nu. Odată făcut, mi-a spus sa ies pe hol sa stau 15min si sa vedem rezultatul după aproximativ 7-8minute, brusc m-a luat o amețeală, transpirație și am picat inconștient pentru 10-15sec,imediat mi s-a luat pulsul, tensiune totul era ok, iar ma simțea foarte bine, ca și cu nu s-ar fi întâmplat nimic.

Doctorul a decis ca intervenția sa o amânăm pe săptămână viitoare. De precizat testul acela cică era ok(se uita la zona injectata sa vadă dacă exista vreo reacție la acea substanta injectat)

Acum, cică, medicul ar fi ca nu am mâncat dimineața, asociat cu o oarecare frica de injectii acesta sa fi fost motivul.

Voi ce credeți sa fie de la acea injecție? Adică, mie team ca și joia viitoare voi avea aceiași reacție...

Am uitat sa precizez medicului ca dimineața luase-m și un antibiotic destul de puternic pentru o masea. Aștept pareriri

3 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Ce dobitoc, ti-a facut injectia aia si te-a trimis pe hol, in loc sa te tina sub supraveghere. Daca cadeai si dadeai cu capu de ciment?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Tocmai azi am facut si eu un test de anestezic pentru extractie de masea. Practic mi s-a inrosit putin zona dar numai putin si exact in cerculetul unde mi-a facut injectia. Am intrebat medicul care ar fi fost simptomele daca eram alergic si a zis ca se inroseste in jurul injectiei aproximativ ca o moneda de 50 de bani.

Ce ai patit a fost din alte cauze, nicidecum de la anestezic, data viitoare o sa fie bine!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Brava barbat, te temi de o injectie! Daca te-ai simtit bine imediat dupa, sigur medicul are dreptate. Vezi nu fa la fel saptamana viitoare. Spune-i medicului ca esti mai slab decat o femeie si va sti el ce sa-ti administreze.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează