| Ilovedinero a întrebat:

Bunaa.Am mare nevoie de ajutor. Spuneti-mi ce pastile pentru slabit de la farmacie au cel mai vizibil si ( cat de cat) rapid rezultat? Fara raspunsuri cu " nu lua ca sunt prostii si etc"stiu riscurile.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
13 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Eu nu iti spun nu lua, eu iti spun ca ce vrei sa faci este periculos, slabitul nu se face cu pastile.
Te anunt ca am 80 de kg la 1, 74m de la 98-100 kg in pandemie, am facut-o doar din dieta si vointa!
Sunt fost sportiv amator, dar nu prin sport am slabit!
Cand e vorba de slabire RAPID si SANATOS nu coexista!
Ce e rapid nu e sanatos si viceversa!
Pe acest ultim motto sa se faca si slabitul tau, adica lent si sanatos!
Pastilele care chiar fac ceva nu o fac intr-un mod sanatos, deci ar trebui excluse din start!

| Ilovedinero explică (pentru Simpatic):

Frate am proba cantarului inainte de meci in 2 saptamani si n-am timp de slabit lent.Nu am zis ca vreau sa slabesc sanatos, vreau sa slabesc rapid, dupa ma pot ingrasa si dublu dar pana atunci am nevoie rapida caci corpul meu nu mai raspunde la dieta si sport

| Skarr a răspuns (pentru Ilovedinero):

In cazul tau atunci ce am zis eu nu e valabil. Dar tot nu faci nimic cu pastilele.

Situatia ta imi aduce aminte de idolii coreeni care tin diete inainte sa scoata o melodie.
Adica mananca foarte putin, doar salata, unii chiar mai deloc cum ar fi 1-2 banane si un shake proteic sau in cazuri extreme cineva a mancat 5 zile doar gheata. Practic n a mancat nimic. Si a slabit vreo 6 kg.

Poti sa iei vitamine ca sa compensezi pentru lipsa de nutrienti.
Dar le faci pe riscul tau.