| RockNGreen a întrebat:

As dori sa stiu cum as putea sa slabesc rapid chiar foarte rapid fara pastile de slabit

8 răspunsuri:
| RockNGreen explică:

Mda...Dar eu sunt elev vin la ora 20 cu o foame de lup big grin

| RockNGreen explică:

Mda...Mersi mai astept cateva raspunsuri dar penala faza cu ceaiurile pentru tine si alte femei rolling on the floor sunt baiatwinking

| RockNGreen explică:

Bun am inceput in fiecare dimineata Salata cand vin la 8 salata gustare morcovi e un inceput plus ce mai fumez straight face dar ma rog am slabit 2 kg

| Geo_6329 a răspuns:

Numai manca dulciuri, prajeli. abtine-te de la paine, numai manca dupa 18.sau eventual daca iti este foarte foame mananca un fruct.

| MalinaAndreea a răspuns:

Nici nu cred ca ar trebui sa slabesti RAPID pentru ca iti apr vergeturi dar daca vrei sa slabesti cand se incalzeste iesi la alergat apoi acasa mananca salate fructe si orice fara carne...intra p net la retete pentru slabitwinkingsucces

| delia_8567 a răspuns:

Pentru burta:
(sunt foarte corecte si cu rezultate rapide)
1. Abdomene cu ridicarea trunchiului de pe sol , serii de 30
2. Abdomene cu ridicatul picioarelor de pe sol: serii de 20. Stai pe spate, mainile pe langa corp, sau sub sale si iti ridici picioarele cam la 30 de grade fata de sol (foarte bune si puternice)
3. Pozitia bancii: Te pui in pozitia flotarii, pe sol, cu trunchiul ridicat si sprijinita in mainile intinse, stai cam 10 secunde si te lasi jos, apoi din nou. crede-ma sunt foarte bune caci actioneaza muschii inferiori ai abdomenului, nu se simte din prima, dar dupa cateva repetari o sa simti un fel de apasare in josul burtii. Sunt puternice.
4.Stat pe spate, iti ridici picioarele la 90 de grade fata de sol, tot corpul va fi in pozitia L. Si iti misti piciorele in fata foarte putin apoi revii la 90 de grade. Uite aici niste scheme:http://www.eva.ro/......-3318.html