| radu999 a întrebat:

Cat de tare doare moldaminul injectat in fund? Dau funda

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
| SimonaCristina a răspuns:

Din pacate doare, indiferent cine ti_lface, deoarece trebuie injectat foarte repede, altfel precipita pe ac. Fundita? P.S. sunt asistenta medicala!

| intrebcvtpu a răspuns (pentru SimonaCristina):

Buna, as dori daca se poate niste informatii in legatura cu un tratament cu B1, B6, B12 si Vit. C injectate intramuscular. Vitaminele b1, b6, b12 se pot combina in aceeasi seringa si vit. C de 5 ml in alta seringa cele 2 seringi injectate una in stanga si cealalta in dreapta?, multumesc.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna!
Doare destul de tare acest vaccin, incearca sa nu te gandesti la durere.
Te pup!

| Braunion a răspuns:

Pe o scara de la 1 la 10 cam de 12...

| HellGirl0 a răspuns:

Depinde cine ti-l face happy Mie mi l-a facut o vecina care a fost asistenta si are mana destul "de usoara"cum se zice...La inceput mi s-a parut ca doare, dar apoi m-am obisnuit thinking

| Costyn04 a răspuns:

Din informatiile avute, aceasta injectie in fund doare foarte foarte tare. Pregatestete psihic ca va fi foarte dureros.

Întrebări similare