|

Ce aliment sanatos ar trebui consumat zilnic?

50 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
50 răspunsuri:
| a răspuns:

Apa.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ceai verde, banane, Activia de fructe de baut.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salata verde
Broccoli
Oleaginoase (orice tip)
Cereale integrale
Fructe de padure
Ou


Dar pe primul loc e salata verde, asa ca ai spus un aliment.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru aalbinutza):

Ouale consumate zilnic provoaca multe rele in corpul uman, nici decum un bine cum spui tu, eu personal nu am mai consumat oua in stare ca atare(prajit, fiert, omleta) de 10 luni si totul e super bine, am consumat rare ori in compozitia unor lucuri...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru belleÂme):

Habar n-ai despre ce vorbesti, dar e ok, ne-am obisnuit cu toti cunoscatorii de pe site-ul asta laughing
Ce rau iti provoaca oul?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru belleÂme):

Ouale nu sunt bune in exces pentru ca au colesterol dar sa fim seriosi, daca mancam prajeli, fast food, carne grasa etc. nu e mult mai rau?
Oul e superaliment, daca mananci unul pe zi nu se intampla nimic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru aalbinutza):

Eu m-am dat pe mine ca exemplu care nu mananc chestiile pe care le-ai zis tu si sunt sigur ca un ou pe zi nu imi face rau, dar nici nu ma ajuta la nimic decat imi solicita aiurea ficatul cand il pot inlocui cu altceva.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru belleÂme):

Atunci cred ca ai renuntat sa mananci foarte multe lucruri de ficatul tau nu mai suporta un ou...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru aXy99):

Creste colesterolul. Chiar nu se recomanda consumul zilnic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru aalbinutza):

N-am renuntat la nimic special in afara de ou si poc

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Aa si pentru cine nu agreeaza ceapa (ca vad ca toti pe aici o recomanda laughing ) ea poate fi inlocuita foarte bine cu feniculul si nu miroase.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru aalbinutza):

Cum sa inlocuiesti ceapa crying((

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru aalbinutza):

Nu e fun fara putin miros de ceapa big grin

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Desi mărul frumos poate avea inima stricată, acesta il recomand.
Sanatatewinking

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ceapa, normal

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pãi alimente bogate in magneziu, K2, omega 3 si B12 si nu in ultimul rând D3 (care il iei de la expunerea la soare, netrebuind sa mananci nimic)astea sunt cele mai raspândite deficiente.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ceaiul verde si seafood.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Daca as fi fata as spune banana sau morcovul dar asa spun marul

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ceapa, evident, in special taiata marunt in salate, pusa la inceput in mancare si coapta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salata de papadie cu nelipsita CEAPA

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Trebuie sa avem o dieta variata, sa mancam cat mai diversificat si sanatos. Eu consum zilnic cereale integrale, legume, fructe si produse lactate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

S-a demonstrat chiar ca oul ar scadea LDL (colesterolul rau, asa cum este denumit popular). Nu iti spun sa mananci 10 oua pe zi, dar 1-2 chiar nu iti vor face rau.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sanatos...nu stiu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru PersonajFictiv):

Atunci de ce mai răspunzi?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru teo530):

Sunt destule zvonuri ca nu prea mai sunt produse 100% sanatoase, se baga chimicale in foarte multe ca sa se vanda mult si bine, dar calitatea...lasa de dorit.
Depinde sursa oricum, daca ai legume si fructe la tine in gradina(zic de cei care stau la casa) poti spune ca sunt naturale, daca le cumperi, nu poti sa fii sigur 100%,ori sunt eu paranoic thinking

Recomand fructele si legumele,nu am un aliment minune,nu stiu de e bine sa consumi ZILNIC aceleasi aliment (ma refer la exces,strica).
Uite,nucile sunt foarte bune pentru creier.
Mananci o luna o anumita cantitate de nuci (nu stiu cate nuci,cate zile,dar poti cauta pe net sa fii sigur,din mai multe surse) si faci creierului tau o favoare,o sa fie mai in forma.
Eu m-am simtit mai bine, gandeam mai limpede, eram mai relaxat, concentrat, etc.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Mărul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salată de varză crudă cu puțin ulei de masline, sare şi zeamă de lămâie.
Şi suc de grapefruit.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Alimentele nu sunt sănătoase.
Hrăniți-vă cu pastiluțe că așa vă îndeamnă "studiile științifice" ale industriei farmaceutice. laughing
Nu mai mâncați nimic până nu vă confirmă BigPharma că e sănătos.

Un fluture a întrebat odată o omidă cum reușește ea să meargă și
să-și sincronizeze atâtea zeci de perechi de picioare.
Omida s-a oprit, s-a gândit câteva secunde...
Și de atunci n-a mai știut să meargă.
rolling on the floor

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ceapa verde contine multa vitamina C*

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Grapefruit

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Toate alimentele sunt la fel de sanatoase, fiecare leguma/fruct sau tip de carne are diverse proprietati benefice pentru corp, de aceea trebuie sa mancam cate putin din fiecare, orientandu-ne dupa piramida alimentatiei.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai destule idei deja, dar cred că ar fi bun meniu mai variat adică nu să nu mănânci în fiecare zi acelaşi lucru.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Usturoi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Tot ce s-a spus înaintea mea plus evident ceapă.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

A, sa nu uit tochitura cu mult porc si multa ceapă calita (desigur).
Si sa nu spuneți că nu e aliment sănătos :[

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Mon cher, dobitoc esti tu si vorbesti aiurea. Am spus doar că creste nivelul. Atât si nimic altceva. Nu esti singurul bou care stie ce reprezintă acronimele HDL si LDL.
Grăsimile saturate stimulează ficatul sa produca mai mult colesterol iar oul are un continut ridicat de grăsimi saturate.
Nu am spus că nu e ok consumul de ouă, e chiar benefic. Excesul însă duce la cresterea colesterolului.
Dar te da "stiinta" afară din casa.
Ce este deranjant este ca pseudo-stiinta afișată poate face rau unora care pun botul la afirmațiile tale cu iz de studiu științific.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Uvox):

As vrea sa vad studiul specializat care sa sustina ca ouale in exces cresc colesterolul. Culturistii mananca pana la 50 de oua intr-o saptamana si nu are nici unul colesterolul marit din cauza asta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru serban97):

Grasimile saturate stimulează producția de colesterol. Inclusiv oul.
In cazul exercițiilor fizice este dovedit ca se stimulează producția de enzine care ajuta la transportul LDL din sânge si de pe pereții arterelor si capilarelor către ficat unde este convertit pentru digestie sau excretat.
Exercițiile măresc si dimensiunea particulelor(Lipoproteinelor) care transporta LDL-ul., cu cat sunt mai mari cu atat se depun mai greu si sunt transportate mai usor.
Si mai cresc si nivelul de HDL.
Totusi, MIE, 50 de ouă pe saptamana imi pare f.mult.
Pt.diabetici recomandarea este de 3 pe săptămână. (ex.Harvard Health Publishing/Harvard Medical School)
Nu discut de sportivi sau cei cu un consum caloric f.mare si nici de diabetici. Dar, eu consider că saptamanal nu e ok pentru majoritatea oamenilor sa consume peste 10 ouă. Poate greșesc, eu asa stiu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru serban97):

Si oricum nu as vrea sa fiu ficatul unui culturist si sa nu ma întrebi de ce. happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Uvox):

Eu consum peste 10 oua pe saptamana si am analizele perfecte. Ouale nu au atatea grasimi saturate cat sa dauneze.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru serban97):

Ok, nu stiu ce inseamna peste 10.
50?
Si nici ce vârsta ai sau cata miscare faci zilnic/săptămânal.
Si eu la 20 de ani puteam sa mănânc si un porc si sunt sigur că as fi avut analize bune.
Ok, nu vreau sa ma contrazic cu nimeni pe tema asta ca iar ma trezesc ca apare cineva cu caș la gura sa imi explice ca sunt un dobitoc.
Pe sănătatea si pe organismul lui, fiecare e liber sa faca ce consideră că e mai bine.
Parerea mea nu cred ca este nefondată si prin urmare total eronată dar repet, in definitiv fiecare consuma ce vrea si cat vrea.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Uvox):

Nu doar ca esti prost, dar esti si fudul si insistent. De 3 ori mai grav.
Oul este bogat in grasimi mononesaturate, cele saturate fiind pe locul 2. Daca un aliment e bogat in colesterol, nu inseamna ca iti va creste nivelul de colesterol direct proportional cu cantitatea din alimentul respectiv. Sunt destule studii recente care arata ca ouale SCAD lipoproteinele cu densitate mica (LDL, denumite si "colesterol rau" in limbaj popular). Ce spui tu sunt mituri de pe timpul comunismului.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Uvox):

Parca ziceai ca nu e bun consumul zilnic. Acum spui ca un om normal poate consuma pana la 10 oua pe saptamana. Te mai contrazici mult singur?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Uvox):

Tu cate conturi ai, amice?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Uvox):

Singurul lucru care il poti face de la oua respectiv gãlbenus este exces de vitamina A, care se poate face la fel de usor si prin consum excesiv de morcovi. Colesterolul din sânge nu are nici o legatura cu alimentatia, are legatura cu efectele organelor, ficatul produce colesterol in sânge pentru a vindeca anumite organe. Nefiind o problema ci alarmând ca este o problema in organism.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Nu va bateti

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Va certati pentru niste oo, pe bune? sad

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Marul,cu siguranta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Fructele si legumele sunt cele mai sanatoase si e bine sa le consumi zilnic

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Trebuie sa fie o variatie. Chiar daca e sanatos, nu stiu daca un aliment trebuie consumat chiar zilnic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează