| wolder a întrebat:

Dupa ce fac 18 ani, ce acte imi trebuie la MEDICUL DE FAMILIE ca sa fiu asigurat atata timp cat sunt inca elev?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Duci o adeverinta de elev la medicul de familie atat tot

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Elevii şi studenţii sunt ASIGURAŢI atâta timp cât urmează cursurile şcolare/universitare ( inclusiv pe perioada vacanţelor ) - dar, numai până la vârsta de 26 de ani!

Pentru a beneficia de asigurare, TREBUIE să meargă ANUAL la CAS cu o Adeverinţă de la unitatea şcolară ( Adeverinţă în care să se precizeze că "x" urmează cursurile şcolare/universitare în anul şcolar/universitar... )!
De la CAS vor primi o ALTĂ Adeverinţă care trebuie dusă la medicul de familie!
Abia apoi vor putea beneficia de efectele unui asigurat happy


Toate cele bune.

| MeConstantine a răspuns:

In principal ramai asigurat fara venit daca urmezi o forma de invatamant. Astfel daca ajungi la facultate iti trebuie o adeverinta de facultate pentru medical de familie si o adeverinta de venit de la parinti de la munca. Daca nu iti va trebui o adeverinta standard de venit data de la locul unde lucrezi.

| wolder explică (pentru MeConstantine):

Am terminat a XI si trec a XII. daca am facut 18 ani trebuie sa merg la casa de asigurari sau nu stiu unde sa fiu asigurata. despre asta vorbeam!

| MeConstantine a răspuns (pentru wolder):

Deci adeverinta de la unitatea de invatamant care sa fie pentru parintii tai sa duca la locul de munca si cam atat. Ramai in continuare pe asigurarea parintilor