|

Hei! Foarte curand ma apuc de sala pentru a slabi. Ce exercitii ar trebui sa fac si cate ore ar trebui sa stau pe saptamana? Sau trebuie sa imi iau instructor in primele saptamani?(fata 15 ani)

6 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
| a răspuns:

Exercitii mai ales pentru picioare, de 3-4 Ori pe saptamanã, ard foarte multe calorii, cum ar fi genu, fandãri, indreptãri etc
Iti recomand canalul acesta nu ai nevoie de antrenor.
https://www.youtube.com/channel/UC4gDYbCEIb69uvFmCX5Lyuw

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu cred ca e o idee foarte buna sa mergi la sala la varsta ta; organismul inca se dezvolta, creste... Daca totusi mergi, iti recomand doar banda si bicicleta pana la 17- 18 ani.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

happy. Slăbești prin alimentație. Sala e doar un instrument de remodelare al corpului si un mediu accesibil de a mai arde niste calorii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna! In primul rand cine ti-a recomandat sa mergi la sala? La varsta ta poate ar fi mai util sa practici un sport, unde esti atent supravegheata, unde din sport faci si o distractie avand in vedere ca se poate face un sport colectiv.
In al doilea rand trebuie vazut la varsta, greutatea, inaltimea si stilul tau de viata cat se poate slabi.
In al treilea rand, daca chiar vrei sa mergi la sala iti recomad un instructor, deoarece el este capabil sa te ajute cu exectiile, sa te motiveze si sa le faci corect, dar te poate ajuta si cu alimentatia si sustinere. Bafta!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Heii! Faci exercitii de burta, genoflexiuni, si chestii usoare de picioare, gat, etc...incearca sa alegi mancaruri cu multi carbohidrati si nu multe calorii!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Indicat pentru inceput ar fi 1-2 ore pe zi, 4 zile pe saptamana:luni marti, miercuri pauza, joi vineri, weekend pauza. Exercitiile cardio sunt cele mai recomandate. Alearga, solicita cea mai mare parte a musculaturii corpului, deci vei slabi uniform(in special acea "burta" se va diminua).
Alergat liber pe drum sau pe banda, coborari si urcari rapide pe niste scari happy
Sper ca ti am fost de ajutor

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează