| EnvyU a întrebat:

Mama s-a plans de durere la genunchi aseara, dupa ce a lucrat toata ziua, astazi a venit acasa schiopatand si cu picioru umflat, ma uit la el si este umflat de la genunchi pana la glezna, si cald, mai cald decat de obicei.
A luat reuxen pentru dureri dar nu i-a trecut durerea, am zis sa punem comprese reci, ce altceva as mai putea face? A zis ca nu s-a lovit nicaieri.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Theodora292001 a răspuns:

Nu sunt medic dar se intampla des aceste lucruri. Am mai auzit de astfel de cazuri. Daca cu comprese si medicamente nu a mers, iti recomand un consult, sa se duca la medicul ei de familie sau la urgente, la spital. Eu am fost cu mama acum cateva zile si nu mai e cum era odata, acum au pe stoc de toate si e gratuit chiar daca nu ai asigurare medicala. Te duci, de consulta, te panseaza si gata. Desigur, dureaza ceva.
Daca e umflat glezna sau genunchiul poate fi o acumulare de lichid in articulatie(suna grav, nu este, se trateaza cu niste pastile si trece imediat). Daca nu, poate fi o entorsa, osul s-a miscat un pic in articulatie dar nu a iesit din ea ( eu recomand sa il imobilizezi vreo cateva zile, infasoara-l in bandaje, din alea albe, lungi, medicinale, role din acelea). De obicei, cam asta e. Dar de asemenea, daca durerea persista, ti-am spus ce recomand, ca sa nu se agraveze. Nu trebuie ignorata. Sper ca te-am ajutat. Comprese reci, infasoara piciorul intr-un prosop mare macar pe jumatate ud (dar sa nu curga apa din el), sa tina piciorul intr-un unghi de 45 de grade sau sa-l puna pe niste perne.

| EnvyU explică (pentru Theodora292001):