| Girly97 a întrebat:

Picioare reci in special seara de cateva zile... Ar trebui sa ii spun mamei mele? Daca ma va duce la medicul de familie? Nu stiu daca ma va primi pentru ca am devenit majora in noiembrie iar saptamana trecuta am devenit neasigurata desi sunt eleva in clasa 10 - trebuie sa merg la Casa de Asigurari cu adeverinta de elev. Ce sa fac?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
13 răspunsuri:
caramela
| caramela a răspuns:

Bunahappy
Ar fi indicat sa comunici cu mama ta, chiar daca esti major, atat timp cat esti elev, automat ai asigurare.
Ceri adeverinta de la scoala si te prezinti la medicul de familie!
Ii explici ceea ce simti tu, si ori iti va da sa faci un set de analize, ori iti va prescrie un tratament insotit si de ceva vitamine.
Daca nu ai card de sanatate, te ducu cu adeverinta de la scoala si iti va elibera o adeverinta de asigurat pe care sa o arati si la spital, daca este cazul.
O zi buna happy

| Fatamuntilor a răspuns:

Desi ai devenit majora, esti eleva! Cere o adeverinta de la scoala care sa ateste acest lucru si te poti prezena oricand la medicul tau!
Maini /picioare reci indica (probabil) circulatie periferica deficitara.
Mergi fara nicio grija la medic cu acea aderinta, esti inca asigurta!

| Girly97 explică (pentru Fatamuntilor):

Si ce imi va face medicul in legatura cu picioarele reci?

| Fatamuntilor a răspuns (pentru Girly97):

Iti da tratament.

| Girly97 explică (pentru Fatamuntilor):

O sa incerc sa vorbesc cu mama mea sa vedem daca putem merge maine impreuna. Te tin la curent! happy Sper sa nu fie nimic grav, mi s-a mai intamplat chestia asta acum trei ani dar a trecut de la sine in cateva luni.