| Richard_Paul_1961 a întrebat:


Am implinit 18 ani si medicul de familie ma sters de pe lista si mi-a zis ca trebuie sa merg la mine la liceu si sa cer o adeverinta cum ca sunt elev la acel liceu si sa o duc la Casa de Asigurari de Sanatate. Am fost sa-mi fac acea adeverinta si in loc de " sanatate " a scris C.A. Sociale. Este o problema?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
2 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Poate fi o "problemă" şi e posibil ca cei de la CAS să-ţi refuze acea Adeverinţă.
În acel caz, trebuie să mergi IAR la Secretariat să-ţi facă altă Adeverinţă sau s-o corecteze pe prima...


Toate cele bune.

| Vi003 a răspuns:

La fiecare inceput de an scolar, trebuie sa duci acea adeverinta de elev/student ca sa beneficiezi de consultatie/reteta gratuita. Ce scrie acolo, nu-ti va crea probleme. Sa te duci cat mai rar pe la medic!