| lauracorbu a întrebat:

Salut, am 18 ani, 165 si doar 41 kg. Incerc de vreo 2 ani sa ma ingras, manac mult si des, carbohidrate multe, iau multe vitamine. Am incercat sa mananc intr-un timp mult de la fast-food. Orice as face, nu reusesc. Ce sa fac?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mancarea tip fast-food te ingrasa doar pe solduri si abdomen.animalele sunt alimentate cu hrana si hormoni, acesti hormoni duc la schimbari hormonale, evident, si automat ingrasarea pe sold si abdomen.vitaminele doar daca sunt recomandate de medic pentru ca iti pot schimba metabolismul iar unele dintre ele(a, e)se acumuleaza in corp fara a putea fi eliminate.mananca 5 mese pe zi, fructe si zarzavaturi proprii sezonului.cate o banana in fiecare zi. nu exagera cu laptele pentru ca blocheza asimilarea fierului.ai nevoie de fibra musculara si nu de grasime.mergi la un dietetician, unul bun o sa iti recomande analize pentru a vedea daca ai probleme de asimilare sau alte afectiuni.foloseste mai multa carne rosie si evita carnea de porc. o ingrasare brusca iti poate afecta sanatatea(obezitate, colesterol, probleme cardiovasculate, afectiuni ale ficatului si pancreasului)oamenii au tendinta de a manca gras si multa paine pentru a se ingrasa dar este o eroare.

4 răspunsuri:
eileen
| eileen a răspuns: