| kopaczandrei a întrebat:

Am şi eu o problema şi sunt foarte speriat.De ieri a început sa mă doară în partea dreapta a abdomenului,jos,cam în dreptul buricului.Durerile nu au fost mari dar mi-a fost şi greaţa.Într-o ora mi-au dispărut, dar mi-au apărut seara.Părinţii mei, care sunt medici, m-au palpat, cu genunchii indoiti şi în diferite pozitii şi nu mă durea.Ei mi-au spus că n-am apendicita şi poate e de la fiere, deoarece am mancat foarte multe prostii.Durerea mi-a trecut, că sa îmi reapară azi dimineaţa,fără greturi,dar m-ă durut puternic şi în partea stânga, în cea dreapta mai puţin. Durerile nu sunt mari,nu cresc, uneori nu doare deloc
, alteori doare, dar nu tare, foarte suportabil.Şi acum iar mi-a trecut! Sunt speriat deoarece poimâine trebuie sa merg în tabără şi nu vreau sa mă operez (dacă e apendicită). Poate fi genetic? Deoarece mama mea şi bunicii sunt operati de apendicită. Poate fi de la fiere,sau pot avea viermi intestinali? Vreau sa mai menţionez că mai demult, aveam dureri violente care îmi tăiau respiraţia în partea dreapta, mai jos, dar ţineau câteva secunde, la fel aveam în partea stânga, dar acelea durau câteva ore şi erau fff dureroase.Am nevoie de răspuns URGENT! AM APENDICITA?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| Empathizer a răspuns:

Ai mai multa incredere in capacitatea profesionala a parintilor tai. Ce descrii tu sunt colici abdominale, nu apendicita. Roaga-i pe parintii tai sa te duca la o ecografie abdominala si cateva analize. Paraziti intestinali ai putea avea.

... si nu te mai gandi la genetica, apendicita nu e o boala ereditara.

| lascuiulian92 a răspuns: