|

Salut.
Aveam planificat un zbor spre Italia, bineînțeles din cauza situației a fost schimbat spre altă destinație și din mail-ul de informare despre aceste schimbări aveam posibilitatea să optăm pentru un refund (la opțiunea de refund scria chiar sub „submit for refund" și era o casetă pe care dacă apăsai te duce la un fel de formular). Am dat acolo, am bifat zborurile pe care vrem să le anulăm și că vrem banii pe cardul cu care s-a plătit și am primit un răspuns de informare pe loc că vor fi virați banii. Totuși, nu am primit niciun mail oficial de confirmare că vom primi banii iar pe site zborul pare încă activ. Dacă încerci să suni la call center se anunță că anularea zborului se face din cont pe site. Am încercat, nu găsesc niciunde unde să anulez de pe site. Este vorba de wizz air.
A mai trecut cineva prin asta? De unde se face anularea și cum? Nu reușesc de niciun fel să iau contact cu ei, call centerul lor e o nesimțire oribilă și nici de vreun mail de contact nu reușesc să dau. Am mai încercat să anulăm zborul ăsta și mai demult când ne modificaseră data tot din cauza situației și deși cred că s-au urmat aceeași pași ca cei menționați mai sus (nu am făcut eu atunci anularea, deci pot doar să presupun) și s-a primit cam același mesaj la sfârșit, totuși banii nu ne-au fost restituiți.

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Trăim in România, sa nu uiti, iar dacă nici data trecută nu v au dat banii inapoi posibil nici de data aceasta nu veti primii banii, poate este vorba doar de zile pîna vă vor vira banii. Daca nu îi primesti nici acum, fă o plîngere la politie sunt banii tai iar compania de zbor trebuie sa-ti dea inapoi asa ar fi cinstit.

4 răspunsuri:
| a răspuns:

Refund urile intra in cateva zile bune de obicei.

| explică (pentru suntserios):

De la cererea pentru ăla au trecut cred că aproape 2 săptămâni... că nici noi nu ne făceam probleme pentru 2-3 zile.

| a răspuns:

Multumesc pentru fundă, sanatate multă.