|

Bună seara! Sunt un băiat de 18 ani și de vreo 65 kilograme...Mi-am cumpărat 2 gantere de 8 kg fiecare pentru a-mi crește masa musculară...Îmi puteți spune ce exerciții/probe să fac cu ganterele sau chiar și fără gantere ca să-mi crească masa musculară? Voi ce ați făcut?

6 Raportează Evaluează
6 răspunsuri:
| a răspuns:

In primul rand: cate fripturi mananci pe zi? Sau vrei sa pui muschi doar cu exercitii, ca toti habarnistii?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da nu spui si ce inaltime ai? Pt greutatea ta ar trebui sa ai vreo 1.75 si ar fi ok. Daca esti mai inalt, cel mai bine te duci la sala. Cu 2 gantere nu faci nimic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Iti spun sincer ca cu 2 gantere de cate 8 kg nu o sa faci nimic, poate o sa faci ceva febra musculara in primile zile daca nu ai prea facut miscare pana acum si doar o mica crestere care nu o sa se observe mai deloc. Pentru a-ti creste masa musculara trebuie sa iti pui corpul de fiecare data intr-o dificultate noua, daca o sa faci timp de 1 an exercitii doar cu greutati de 8 kg muschii o sa se obisnuiasca cu acea greutate si nu o sa mai aiba motiv de ce sa creasca deoarece nu ii oferi un stimul nou, faci mereu aceleasi exercitii cu aceiasi priza, cu acelasi repetari/seturi, cu aceiasi greutate, asta duce la stagnare, adica nu mai cresti in masa musculara. Exercitiile cu masa corpului sunt fix la fel, dupa un anumit timp de executare vei stagna si nu vei mai creste daca nu vei pune un stimul nou pe muschi. Daca chiar vrei sa cresti in masa musculara atunci cel mai indicat este sa mergi la sala, daca nu ai posibilitatea asta iti poti face acasa propria sala, poti inlocui ganterele cu niste bidoane cu apa sau alte greutati ce mai ai prin curte, e ceva mai old-school dar functioneaza.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Caută pe YouTube!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Banuiesc ca esti foarte slab incat hainele iti stau ca pe gard. Nu-i nimic asa eram si eu. Mananca mult. Si mergi la sala ca acasa nu prea ai multe exercitii. Decat daca faci multe genoflexiuni, flotari si tractiuni. Facand astea 3, da, te maresti peste tot. Dar daca n-ai forta, mergi la o sala cu inca cineva ca sa ai sprijin. Asa am facut si eu. Dupa 1-2 luni, incepe sa iei proteine, consumand inainte si dupa antrenament. Alimentatia trebuie sa fie buna, la fel si odihna importanta. Urmareste pe Instagram fitness.nation. Acolo am invatat multe ca incepator. Succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pentru inceput (1-3luni) e ok. Poti invata exercitii, forma corecta de executare, coordonarea. Apoi asa cum spunea un coleg trebuie sa maresti greutatea, daca poti mai adaugi discuri pe manere (mai cumperi) daca nu mai investesti intr-o haltera, discuri, eventual discuri mici care sa intre si pe manere sa iti faci 2 gantere (reglabile) mai grele.
Exercitii sunt gramada, nu va sta nimeni sa te invete de la zero cum sa faci. Cauta pe Youtube, gasesti garantat.
DACA reusesti sa iti cumperi discuri/haltera eu iti garantez ca 1an (poate 1an jumate) nu ai ce cauta la sala deoarece ai un spectru larg de exercitii compuse (indreptari, ramat, impins, flexii, military press etc) pe care le poti executa acasa si care sa iti stimuleze corpul suficient (nu ca la sala, dar oricum). Tu trebuie sa te gandesti daca ar merita investitia.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează