| geoconda a întrebat:

Ce este acela un deficit caloric? Vreau sa slăbesc, dar nu înțeleg cum sta treaba.
Adică ce trebuie să consum dintre; proteine, lipide, calorii, carbohidranti?, si etc ce mai sunt...

22 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Sa iti explic,organismul tau e ca o masina,are nevoie de energie pentru a functiona,e noi daca mancam atat cat trebuie totul este bine,daca consumi mai putin slabesti = ramai fara motorina, daca consumi prea mult pai ramai cu un plus, acelasi plus se tot aduna sub forma de grasimi, caro = dau energie si este principala sursa de energie, grasimi plusul =dar are legatura cu hormoni, grasimi sanatoase, proteinele sunt ca un mecanic repara celule, creaza masa musculară, sper ca ai inteles

| geoconda explică (pentru RAY):

Ca trebuie să mănânc proteine

| dinaprilie a răspuns (pentru geoconda):

In fiecare zi.

| RAY a răspuns (pentru geoconda):

Pai ce am scris, proteinele reparara celule omule,fara ele nu poti trai,vegetale sau din carne,recomand carnea de curcan,carnea de curcan,vita, peste, alune, caju, fasole

| Mosotti a răspuns:

Deficit caloric este cand ai mai putine Kcal decat arzi.
Daca arzi 1800 Kcalorii si mananci 1100, ai deficit de 700 si vei slabi 3 kile lunar.

Rata de slabire ti-o alegi.
Stiind ca la 700 kcal deficit slabesti 0, 1 Kg.
Asta e, eu imi reglam cat vreau sa dau jos si in cat timp, si asa iesea.

Dar imi calculam ce mancam.

Oricum trebuie sa mananci preponderent salate de legume, maxim 2 fructe pe zi, carne slaba fripta gen peste, piept pui fara piele, curcan fara piele, ceva paine integrala ca sa ai si vitamine si minerale, lactate degresate, branzeturi degreste.
Cam asa.

De evitat ce are kcal multe in volum mic gen dulciuri, fast food, sucuri cu zahar.
Cam asa in mare. Sa fie trei mese pe zi si e bine.
Mancand asa, cam automat vei avea deficit caloric.
Paine asa caetava felii pe zi, nu o paine intreaga.

Nu conteaza daca faci miscare sau nu, ai deficit, slabesti.

| geoconda explică (pentru Mosotti):